BrandMania: középpontban a nők

Az összes vásárlás 70-80 százalékát a nők generálják világszerte, nem véletlen, hogy a marketingesek első számú célpontjai is ők. A BrandMania a Nemzetközi Nőnap alkalmából egy speciális adással jelentkezett, amiből többek között az is kiderül, hogy a férfiaknak mire érdemes figyelniük, ha meg akarják lepni párjukat.

Nőnap környékén 20-30 százalékkal nő meg a dekorkozmetikumok, az arcápolási termékek és az édességek forgalma a Rossmann üzleteiben – számolt be a tapasztalatokról Kadlok Nelli, a drogéria lánc pr menedzsere. Az nem meglepő, hogy a drogéria főként a nőkről szól, a vásárlók között 90 százalék körül van az arányuk, de az ott dolgozóknál még magasabb, 95 százalékos. Az már inkább meglepő, hogy olyan termékek, mint az autók, vagy a szórakoztató elektronikai berendezések esetében is a vásárlási döntések mintegy felét már a nők hozzák.

A BrandMania legújabb adásából kiderül az is, hogyan hat a Nőnap a fehérneműk forgalmára, és a Galamb Eszter, a Triumph marketing menedzsere azt is elmondta a BrandMania stábjának, hogy mire érdemes figyelniük a férfiaknak, amikor úgy döntenek, fehérneművel lepik meg párjukat.

A dinamikus bővülő e-kereskedelmi piacon is meghatározó szerepet játszanak a hölgyek, erről Palocsay Géza, a Jófogás.hu-t is működtető Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője beszélt a BrandManiának. Krankovics Bélától, a Nosalty termékmenedzserétől pedig egy meglepő tényt is megtudhattunk, mely szerint a receptoldal látogatói között meglepően magas, 25 százalékos a férfiak aránya.

A BrandMania legújabb adásában a párkapcsolatok és az okostelefonok viszonyát is megvizsgálta a stáb, Hevesi Krisztina szexuálpszichológus, valamint Ament Amarilla, a Huawei Technologies Kft. marketing vezetője segítségével.

A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon vagy vasárnap az RTL II-n, illetve ide kattintva.

  • Megosztom