A BrandMania bemutatja: így közlekedünk a jövőben

Mennyire lesz fontos a jövőben a közösségi közlekedés, és kinek lesz majd saját autója – többek között erről is szó volt a BrandMania legújabb adásában. A stáb utánajárt a közösségi autómegosztás piacának, de a legújabb műsorban a Genfi Autószalon autócsodáit is megcsodálhattuk.

Évente világszinten 30 százalék fölötti bővülés várható a közösségi autómegosztásban, aminek köszönhetően 2025-re több mint 16 milliárd dolláros üzletággá válhat ez a szegmens. Budapesten is elindult a verseny, a BrandMania pedig annak járt utána, hogy milyen lehetőségeket tartogat ez a cégek és a fogyasztók számára, illetve mit hozhat a jövő.

Michaletzky Bálint, a GreenGo ügyvezetője többek között a MOL, mint piaci versenytárs belépéséről beszélt, és elmondta, hogy a piac edukációja hatással van rájuk is, azóta nőtt a regisztrálók száma. Jelezte azt is, hogy egyelőre szabályozatlan ez a szegmens, így a jogszabályok még hozhatnak meglepetéseket. A GreenGo vezetője szerint 300 megosztási modellben közlekedő járművet mindenképpen elbír a budapesti piac, de akár 500-800 is elférhet a fővárosban.

Az első hetek tapasztalatai azt mutatják, hogy Budapesten hatalmas az igény arra, hogy más módon, okosabban közlekedjünk – többek között erről beszélt Orosz András, a MOL kiskereskedelmi igazgatója a BrandManiának. Elmondta azt is, hogy egyáltalán nem csak a gazdagok használják a szolgáltatást, és a közösségi közlekedés a jövőben rendkívül fontos lesz.

A BrandMania stábja több nagy autógyártónál is rákérdezett, hogy számukra mit jelent a közösségi autómegosztás növekvő népszerűsége, az adásból kiderül többek között, hogy mit tett ezen a területen eddig a Citroën.

A műsor stábja ezúttal is elutazott Genfbe, az ottani autókiállításon a legújabb autóipari trendeknek jártak utána. Az adásban megszólal Papp Zoltán, a SEAT Magyarország márkaigazgatója, Sztárcsevity Andrea, a Volvo Auto Hungária marketing igazgatója, Jean-Philippe Parain, a BMW Group európai regionális értékesítési igazgatója, Georges Massing, a Daimler szoftverfejlesztési igazgatója, Mathias Tonn, a Ford vezető fejlesztőmérnöke, Györke Orsolya, a Ford Magyarország PR-menedzsere, Pierre Gerfaux, Nissan Közép-Kelet-Európáért felelős ügyvezető igazgatója, Vérten Sándor, a Porsche Hungaria kommunikációs igazgatója és Linda Jackson, a Citroën vezérigazgatója.

A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vagy vasárnap délelőtt az RTL II-n, illetve az RTL Moston, ide kattintva.

  • Megosztom