BP Digital néven folytatja a Growthery

BP Digital néven működik tovább a keresőoptimalizálásra és tartalommarketing szolgáltatásokra szakosodott Growthery. A SEO fókuszú ügynökség számos hazai és nemzetközi ügyféllel dolgozik együtt, a névváltással a régiós terjeszkedésüket készítenék elő.

A gyors növekedéssel startoló Growthery a mindenki számára könnyebben kiejthető és megjegyezhető BP Digital néven folytatja tevékenységét. A mostanra 10 fős – a keresőoptimalizálás más és más területeire szakosodott – SEO specialistákból álló ügynökségnél a weboldalak technikai elemzésétől a tartalommarketingen át a linképítésig minden területnek megvan a saját külön specialistája.

A Szesztay Péter vezette SEO ügynökség ma már olyan vállalatokkal dolgozik együtt, mint a BioTechUSA, a Profession.hu, az E.ON Magyarország, az Akadémiai Kiadó vagy a Bónusz Brigád.

“A nevünk ugyan változott, de a küldetésünk nem. Az ügynökség alapításakor az volt a célunk, hogy mi legyünk “A” hazai SEO ügynökség. A kezdeti kisebb SEO projektek óta mára több nagyvállalattal és multinacionális céggel is dolgozunk együtt, és az a célunk, hogy idővel régiós szinten is a legjobbak közé tartozzunk” – összegzi céljaikat Szesztay Péter, a BP Digital vezetője.

  • Megosztom