Bejött a Viacom hirdetési stratégiája

Növekvő bevétel és nyereség jellemezte a Viacom Inc. június végén zárult harmadik üzleti negyedévét, a társaság két éve bevezetett új hirdetési stratégiája a jelek szerint egyre jobban működik.

Az itthon többek között az MTV zenecsatorna, a Paramount, a Nickelodeon vagy a Comedy Central révén ismert médiavállalat a június 30-án zárult negyedévben 3,36 milliárd dolláros árbevételt ért el, ami éves összevetésben 4 százalékos bővülést jelent. A cég nyeresége 538 millió dollár volt ebben a periódusban, ez 5 százalékos emelkedést jelentett 2018 hasonló időszakához képest.

A társaság jelentéséből kiderül, hogy a hozzájuk tartozó Paramount filmstúdió igen jó időszakot tudhat maga mögött, a részleg bevétele 14 százalékkal bővült éves összevetésben, igaz a teljes forgalomnak csak mintegy negyedét adja ez az üzletág.

A Media Networks esetében lényegében stagnált a forgalom, viszont ebben a szegmensben jött egy nagyon fontos változás. A cég jelentésében is felhívta rá a figyelmet, hogy a hazai hirdetési bevételek ismét nőttek, 6 százalékkal. Ezzel kapcsolatban a pénzügyi adatokhoz fűzött megjegyzésben Bob Bakish, a vállalat elnök-vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy a kedvező eredményekben meghatározó szerepet játszott a két éve elindított stratégia, aminek kulcstényezője az Advanced Marketing Solutions.

  • Megosztom