Az r-time-nál marad a LifeNetwork és az OzoneNetwork

Az Origo-New Wave Media Csoport kábeltelevíziós csatornái, a LifeNetwork és az OzoneNetwork spot és non-spot megjelenéseit ezután is az r-time értékesíti – állapodott meg a csatornák tulajdonosa a televíziós sales house-szal.

 

A LifeNetwork és az OzoneNetwork együttműködése az r-time-mal régre, egészen a televíziók indulásáig nyúlik vissza. A csatornák új tulajdonosa a most kötött megállapodással ezt a bizalmat kívánja megerősíteni.

 

Somlai Bálint, az Origo-NWM TV üzletágigazgatója az együttműködésről szólva úgy fogalmazott: „A médiacsoport tulajdonosváltása óta eltelt 10 hónap kiemelkedően jó eredményeket hozott. Az r-time a papírformán felüli teljesítménnyel alapozta meg a hosszútávú együttműködéshez szükséges bizalmat. Részünkről ennek a bizalomnak a megnyilvánulása volt az a korábbi döntésünk is, hogy 2016 májusától ők értékesítsék a reklámspotok mellett a non-spot megjelenéseket is.”

 

Dudás Gergely, az r-time ügyvezető igazgatója kiemelte: „Fontos döntés ez a mi életünkben. Az Origo-NWM Csoporttal kötött újabb megállapodás azt a kiváló kapcsolatot erősíti tovább, ami a LifeNetwork és az OzoneNetwork csatornák indulásával kezdődött hat éve, és amit az új vezetéssel is sikerült megtartani és erősíteni. Hasonlóan gondolkodunk a csatornák jövőjéről és meghatározó, egyedi pozíciójukról a televíziós piacon. Nem csupán nézőközönségükben értékes csatornákat sikerült ezzel a portfólión belül tartani, hanem olyan televíziós brandeket, amelyek egyedi, saját gyártású, lokális tartalmakkal vannak jelen ezen a zsúfolt piacon. Bízunk abban, hogy megújított együttműködésünk mindkettőnk számára nemcsak kereskedelmi megállapodás lesz, hanem egyben egy hosszabb távú, kölcsönös márkaépítés része is.”​

 

Somlai Bálint azt is elárulta: az elmúlt időszak megerősítette az Origo-NWM Csoport vezetését abban a meggyőződésében, hogy a két kábelcsatorna és az egyik legnagyobb online médiaportfolió együttműködésében rengeteg kiaknázható lehetőség van. Mint mondta: „Az előttünk álló néhány hónap arról fog szólni, hogy tudjuk közelebb hozni egymáshoz a két platformot, illetve hogyan tudjuk még átjárhatóbbá tenni a nézők, olvasók számára.”

 

  • Megosztom