Az Ogilvy PR-rel kommunikál a Millward Brown

A WPP csoporthoz tartozó Millward Brown, a márka- és kommunikáció kutatásra specializálódott piackutató cég és az Ogilvy PR kommunikációs ügynökség együttműködésre lép. A két nemzetközi szervezet hazai irodái közös termékfejlesztésbe kezdenek, és természetesen a Millward Brown kommunikációs feladatainak egy részét is a Geometry Global-hoz tartozó pr-szervezet látja el.

 

 

Az 58 országban, 87 irodával működő márka és kommunikációkutatás-specialista Millward Brown, valamint a Geometry Global égisze alatt az elmúlt hónapokban elindult Ogilvy PR mostantól szorosabban is együtt fog működni. A kommunikációs ügynökség nem csak a hazai és nemzetközi piac egyik legismertebb kutatási vállalatának kommunikációs és PR tevékenységét látja majd el, hanem a két cég egyesítve a WPP csoporton belüli szinergiákat, közös termékfejlesztésekben és szervezet szintű együttműködésekben is gondolkodik. Az együttműködés célja, hogy a két vállalat műhelyeiben olyan stratégiai anyagok készüljenek, amelyek a kérdésfelvetéstől, a kutatásokon és elemzéseket át egészen a végső kommunikációs megvalósításig nyújtanak pragmatikus megoldásokat az ügyfelek számára.

 

„Sok kis PR-ügynökség dolgozik a hazai piacon, de a legtöbbjük nem engedheti meg magának azt a luxust, hogy számok és kutatások alapján dolgozzon az ügyfeleinek. Ez pedig nagyon sok esetben olyan, mintha komoly betegség esetén laborvizsgálat nélkül szeretne egy orvos diagnózist mondani. Mi maximálisan hiszünk a kutatás fontosságában, a számokon és adatokon alapuló gondolkodás erejében” – nyilatkozta Mezei Márk az Ogilvy PR vezetője.

 

„A márkára úgy is tekinthetünk, mint a fogyasztóval kötött szövetségre, amely a két fél számára egyformán fontos értékeken nyugszik. Ahhoz, hogy a márka és fogyasztó közötti szövetség ne üresedjen ki a mai turbulens környezetben sem, folyamatos munkára, építkezésre van szükség. Mi abban hiszünk, hogy ennek az építkezésnek a kutatás egy nagyon fontos eleme, amely úgy a tervezés, mint a megvalósítás fázisaiban segíti a márkatulajdonost a helyes irány meghatározásában és az egyensúly megőrzésében. Egyszerre térkép és iránytű” – tette hozzá Virágh Miklós az Millward Brown magyarországi ügyfélkapcsolati tevékenységéért felelős vezetője.

  • Megosztom