Az Air France KLM az ACG Pro-t választotta

Az ACG Reklámügynökség pr-divíziója a légitársaságok változatos szolgáltatáspalettáját, és a megújult párizsi Charles de Gaulle reptér népszerűsítését kapta feladatul.

 

Az Air France KLM magyarországi kirendeltsége meghívásos tenderen választott pr-ügynökséget meghatározott feladatok elvégzésére. A megbízás 2013 végéig szól. A tenderkiírás a 2012 folyamán felújított, és több modern szárnnyal is kibővített Charles de Gaulle nemzetközi repülőtér magyarországi és regionális népszerűsítésére szólt.

 

A több körös kiválasztás után az ACG PRo május 1-től az Air France és a KLM átalakuló szolgáltatáspalettájának regionális kommunikációjában is meghatározó szerepet kapott. Ügynökségen belül Jani Kinga és Juhász Péter, két senior pr-szakember felel a megbízások magas színvonalú teljesítéséért.

  • Megosztom