Az NSO is nyert a labdarúgó-világbajnokságon

Hatalmas sikerrel ért véget a világbajnokság a Nemzeti Sport Online (NSO) számára. A nemzetisport.hu a magyar nyelvű weben egyedi látogatókat és oldalletöltéseket tekintve is az élen zárta a világ első számú sporteseményét. A printlapjaik is profitáltak a VB-ből.

A site-ot működtető Mediaworks közleménye szerint 32 nap alatt naponta átlagosan több mint 307 ezer felhasználó döntött úgy, hogy az NSO-n tájékozódik a vb aktuális eseményeiről, olvas szakmai, helyszíni beszámolókat és néz meg szórakoztató tartalmakat.

A percről percre frissülő élő hírfolyamuk – amelyben több mint négyezer bejegyzéssel jelentkeztek – szintén rendkívül népszerű volt. Közben a közösségi oldalakon is másfél millió interakciót generáltak a Nemzeti Sport tartalmai, amivel minden sajtóorgánumot sikerült megelőznie az NSO-nak ezeken a platformokon, nem csak a sportoldalakat.

Ezúttal a nagy sportesemények alatt általában ugyancsak megerősödő nagy hírportálok sportrovatait is sikerült felülmúlni, az NSO budapesti szerkesztőinek és a helyszínről tudósító kollégáik munkájának köszönhetően. A két nagy versenytársnál együttvéve nem néztek meg annyi cikket, mint a nemzetisport.hu-n, ahol naponta átlagban csaknem kétmillió oldalt töltöttek le a látogatók.

A világbajnokság idején látványosan emelkedett a Mediaworks nyomtatott sportlapjainak, a Nemzeti Sportnak, a Képes Sportnak és a FourFourTwo magazinnak a példányszáma is, és rendkívül népszerű volt a Nemzeti Sport, a FourFourTwo és az M4 Sport közös vb-magazinja.

  • Megosztom