Az eseménymarketing titkai a BrandManiában

Éves szinten több mint 500 milliárd dollárt költenek világszerte a cégek események szervezésére, az event marketing egyre fontosabb a fogyasztók és a partnerek elérésében. A BrandMania stábja utánajárt, hogyan csinálják ezt itthon.

Egy nemzetközi felmérés szerint a marketingvezetők éves büdzséjük mintegy 20 százalékát szánják eseménymarketingre. A BrandManiában megszólal többek között Pantl Péter, a Hell Energy Magyarország marketing igazgatója, akitől megtudhatjuk, hogy a társaság évente 140-160 közötti eseményen jelenik meg. A BrandMania stábja ottjárt a Comet Gálán is, hogy kiderítse, mi az igazán jó event marketing titka.

A műsorban megszólal Bohár Mónika, a Douglas Parfüméria marketing menedzsere, Németh Ottó, a Henkel Beauty Care üzletágigazgatója, Salgó András, BMW Group Magyarország vállalati kommunikációs vezetője, Sztipichné Kozári Edina, a Mercedes-Benz Hungária marketing és PR-vezetője, Szili Krisztián, az LG Electronics Magyarország marketing menedzsere, Maróy Krisztina, a Glamour főszerkesztője, Kádár Tamás, a Sziget Kft. cégvezetője és Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és kommunikációs igazgatója.

A műsor második részében pedig a luxusmárkák karácsonyi piacát járta körül a BrandMania stábja. Miből fogy még több az ünnepekkor a luxustermékek közül, milyen hatással vannak a filmek a márkás órák értékesítésére és milyen pezsgővel koccintanak a tehetősek – mindez kiderül, a legújabb BrandManiából.

A BrandMania ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vasárnap délelőtt az RTL II-n vagy ide kattintva.

  • Megosztom