- Hirdetés -

Az élelmiszer-pazarlás ellen küzd a Kifli.hu

|

- Hirdetés -

A Kifli.hu közös missziót kezdett az Apeel-el egy fenntarthatóbb globális élelmiszer-rendszer létrehozására, amelyben természetes módszerek felhasználásával harcolnak az élelmiszer-pazarlás ellen, a hosszabb élettartamú termék kínálat kialakítása érdekében.

„Tárold és élvezd a narancsot akár kétszer hosszabb ideig, mint korábban, mindezt növényi alapanyagok felhasználásával!“ Ez a mottója annak az együttműködésnek, amelyben a Kifli.hu a kaliforniai Apeel céggel közösen azt a célt tűzte ki maga elé, hogy a gyümölcsök és zöldségek akár kétszer hosszabb ideig is frissek maradjanak. A partnerség mögött meghúzódó motiváció a szereplők környezettudatos szemlélete és az egyre növekvő globális élelmiszer-pazarlás problémája áll.

Az Apeel növényi védelme ehető „héjat” hoz létre, amely alkalmazható a frissen szedett termékekre, például a narancsra. Az ehető réteg körülveszi a gyümölcsöket, és a gyümölcs nedvességének megtartását szolgálja, mivel az Apeel „extra“ védő héja lelassítja a vízveszteséget és az oxidációt, ami miatt a termék gyorsabban megromlana.

„A környezettudatos szemlélet nagyon fontos számunkra, ezért a Kiflinek az Apeel két dolgot jelent: sikerül hosszabb ideig frissen tartani a gyümölcsöt, ezzel pedig segítünk elkerülni az élelmiszer-pazarlást”- kommentálta az együttműködést Makkay János, a Kifli.hu ügyvezetője.

Az Apeel technológia használata nagy lépés a Kifli fenntarthatósági tervében, mivel a „második héj” létrehozásához felhasznált anyag növényi eredetű, minden gyümölcsben és zöldségben megtalálható anyagból származik, amelynek a használata nem befolyásolja az étel ízét vagy aromáját.

Kiváló minőségű narancs minden hazai vásárlónak

A Kifli.hu a narancsot az ügyfeleknek közvetlenül a spanyol citrus- és csonthéjasok meghatározó termelőjétől, az Iberhanse csoporttól kínálja. A régióban megtalálható stabil klíma, valamint a gyümölcs termesztésének ideális feltételei biztosítják a legmagasabb minőséget. Az Iberhanse több, mint 25 éves tapasztalattal és elkötelezettséggel rendelkezik a citrusfélék és a csonthéjasok ágazatában, a bio-inkluzív mezőgazdaság módszerét alkalmazza a gazdaságaiban, amely a szakmai múlttal együttesen garantálja a szakértelmüket.

A Kifli.hu és az Apeel együtt dolgoznak azon, hogy a különleges technológiával további gyümölcs- és zöldségfajtákat hozzanak a piacra és ezzel is védjék a természetet.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -