Áttörés: új műsor a GE-től a NatGeo-n

A GE új, saját gyártású dokumentumfilm-sorozattal jelentkezik, amely a „Breakthrough” (Áttörés) címet viseli.

A tudományos-technológiai műsor – mely idén novembertől lesz látható a National Geographic csatornán – a világunkat átalakító áttörések mögötti történeteket, embereket és technológiákat mutatja be. Az egyórás epizódok mindegyikét ismert hollywoodi sztárok rendezik – jelentették be a vállalat blogjában.

Ugyanott Beth Comstock, a GE marketing igazgatója elmondta: „Vállalatunknál már egy ideje a tudományos és technológiai gyökereink újrafelfedezése zajlik.”A minőség biztosítása érdekében Comstock az Oscar-díjas hollywoodi párost, Brain Grazert és Ron Howardot kérte fel produkciós partnernek.

A műsor az agykutatás, a hosszú élettartam, a víz, az energia, a járványok visszaszorítása és kiborg-technológia területén elért figyelemreméltó áttöréseket tárja a nézők elé. A hosszú élettartammal foglalkozó epizódot Ron Howard rendezi.

A National Geographic csatornán sugárzott sorozat 171 országban 440 millió háztartásba jut el, 45 nyelven.

„A modern tudomány és technológia jelenti a kulcsot a világ mai problémáinak megoldásához” – mondta el Courteney Monroe, a National Geographic Channels vezérigazgatója a BusinessWire-nek.

Az AdAge portálnak nyilatkozva Linda Boff, a GE globális márkamarketing igazgatója elmondta: „A GE olyan márka, amely már csaknem 135 éve a technológiai és az innovációs áttörés szimbóluma. Ezt a stratégiát most megpróbáltuk média- és tartalomszolgáltatással párosítani, hogy széles körben megismertethessük a tudomány varázslatosságát. Mind a GE, mind a NatGeo több mint 170 országban van jelen, ami globális lefedettséget jelent márkánk népszerűsítése szempontjából.”

  • Megosztom