Átalakul a népszerű sportcsatorna

Nevet vált, új szlogent kap és megújult márkaélményt kínál az egyik legnépszerűbb sportcsatorna, az Eurosport. A 2015. november 13-án, pénteken bemutatkozó új identitást a „Tápláld a szenvedélyed” szlogen mellett közösségimédia-kampány is támogatja.

 

Az Eurosport a „Tápláld a szenvedélyed” szlogennel és új márkaidentitásának bemutatásával szólítja meg világszerte a sportrajongókat. A lépés egyben izgalmas új fejezetet nyit a Discovery tulajdonában lévő sport-műsorszolgáltató számára. Ezzel egy időben az Eurosport csatorna nevet vált, és a jövőben Eurosport 1 néven lesz elérhető, ezzel is segítve a nézőket, hogy könnyebben megkülönböztessék a két Eurosport csatornát.

 

A #közösaszenvedélyünk közösségimédia-kampány arra hívja fel a rajongókat, hogy osszák meg egy-egy sportág, sportoló vagy csapat iránti elkötelezettségüket és szenvedélyüket bizonyító történeteiket. Az új márkaidentitás az Eurosportot a 21. századba vezeti, miközben épít a csatorna örökségére: az innovációra és szakértelemre.

 

Az immár teljes mértékben a Discovery irányítása alatt álló Eurosport számára 2015 áttörést hozott: az olimpiai játékok európai közvetítési jogának megszerzése jelzi a csatorna hosszú távú elkötelezettségét, hogy nézőinek emlékezetes élményt nyújtson, és bárhol, bármikor, bármilyen eszközön keresztül összekösse a legkülönbözőbb korú rajongókat kedvenc sportágaikkal.

 

Peter Hutton, az Eurosport vezérigazgatója elmondta: „Az Eurosport megszilárdította pozícióját az élő sportműsorok vezető adójaként. A Discovery tulajdonában a csatorna, a márka és a rajongók kapcsolata is új lendületet kapott.”

 

„Az új identitás óriási lépés abban, hogy az Eurosportot mindenhol a sportrajongók kedvenc márkájává tegyük. Új, rajongó-központú jelmondatunk, a ‘Tápláld a szenvedélyed’ kifejezi azt, milyen is volt ez az átalakuló év a Eurosport számára.”

 

„Megszereztük a legfontosabb jogokat minden piacon, így kihagyhatatlan élményeket nyújtunk élőben a sportrajongóknak a három nagy Grand Slam tenisztornától kezdve a Bundesliga mérkőzésein, a Super Bike világbajnokságon és a háromhetes kerékpáros körversenyeken át egészen az olimpiáig, amelyet 2018-2024 között mi közvetítünk majd Európában.”

 

“Fejlesztéseket hajtottunk végre a műsorgyártásban is, hogy, hogy innovatív módon tudjuk elmondani a sportvilág legjobb történeteit – ez rekordnézettséget eredményezett számos 2015-ös eseményünknél. Nagyon izgatottak vagyunk, hogy mindezt teljesen új arculattal és hangvétellel kísérve tehetjük meg, ami a rajongók sport iránti szenvedélyét táplálja majd.”

 

Antonio Ruiz, az Eurosport Marketing & Franchise Management alelnöke hozzátette: „Az Eurosport megújulását kiterjedt piacelemzés előzte meg, hogy megértsük a márka fogyasztói percepcióját és segítsünk megfogalmazni értékeit.

 

Az Eurosport 1, Eurosport 2 és Eurosportnews összesen 243 millió kumulatív előfizetőt ér el Európa, Ázsia, Afrika és a Közel-Kelet 99 országában. Az Eurosport.com az európai kontinens első számú sporthonlapja, havonta több mint 23 millió egyedi látogatóval.

  • Megosztom