Amerikai versenyben az Uniomedia

Egyetlen európai ügynökségként került az Uniomedia Communications a PR News shortlistjére a nonprofit kampányok idei versenyének kisköltségvetésű kategóriájában. Az USA-ban minden hétfőn megjelenő neves szakmai lap az Igazgyöngy Alapítványnak készített SZUNO projektet válogatta be a legjobbak közé.

 

Shortlistre került a kisköltségvetésű nonprofit kampányok között az Uniomedia Communications azon a nemzetközi pályázaton, amelyet a washingtoni PR News írt ki. A PR-, marketing és kommunikációs szakma képviselői körében ismert és elismert PR News minden évben több kategóriában hirdet nemzetközi megmérettetést.

 

Az Uniomedia az Igazgyöngy Alapítványnak készített SZUNO projekttel pályázott, ami 2012-ben indult el, gyakorlatilag költségvetés nélkül. Az innovatív, Facebook-alapú PR kampány az alapítvány kézműves termékeit népszerűsítette ismert emberek – írók, színészek, énekesek – segítségével. Indulása óta a SZUNO mintegy 4 millió forint forgalmat generált, több mint 1300 termék kelt el, és a projekt önfenntartóvá vált.

 

A kisköltségvetésű nonprofit kategóriában a PR News versenyén az Uniomedia az egyetlen európai ügynökség idén, amelynek sikerült a legjobbak közé kerülni. Tavaly a magyar PR-szakma két Prizma Kreatív PR Díjjal is díjazta az ügynökség munkáját. Az egyiket éppen a SZUNO projekt nyerte el, szintén a nonprofit kampányok kategóriában.

  • Megosztom