Amerika meghódítására készül a Post for Rent

Az egyik legmeghatározóbb videofesztiválon, a VidConon vett részt a Post for Rent, egyedüli magyar cégként. Az influencer marketing platform a világ 3. legnagyobb videokontentgyártója, a BBTV (BroadbandTV) meghívására érkezett Kaliforniába, a június végén rendezett videós gatheringre. A Post for Rent és a médiaóriás annak amerikai és angol influencer bázisának bevonásáról tárgyalt, amely mérföldkövet jelenthet a tengerentúli piacok térhódításában.

 

A Post for Rent és a Broadband TV közös kiállítási standon jelent meg a nagyközönség előtt. A videóvilág meghatározó eseményén több tízezer résztvevő; youtube-osok, vloggerek, gamerek, influencerek, fanok előtt mutatkozott be a hazai alapítású platform, interaktív standokon. A két cég az amerikai és angol influencer bázisok integrálásáról is egyeztetett, melynek köszönhetően a Post for Rent rendszerében a potenciális influencer és reach szám szignifikánsan növekedhet a jövőben. Az angol talent ügynökséggel, a Hello Managementtel kötött megállapodás keretén belül a VidConon volt még a 2,6 millió követővel rendelkező énekes, insta sztár Liam Ferrari, a Grammy díjas szövegíró-énekes Jackie’s Boy és 750 ezer feliratkozóval rendelkező YouTube DIY sztár, Cassie Diamond is; mindannyian a Post for Rent képviseletében.

 

„Amerika az influencer marketing mekkája; ahol a volumenek jóval nagyobb léptékűek elérésben, integráltságban, kampányokban és persze budgetben. Ezek a méretek már szinte nélkülözhetetlenné teszik az automatizált platformok használatát, mint amilyen a Post for Rent is. Ezért lát bennünk potenciált a több mint havi 34 milliárdos nézettséget elérő BBTV” – mondta az amerikai tervek kapcsán Csiszár Gergő, a Post for Rent ügyvezetője.

 

A cég nem a nulláról kezdi az amerikai piachódítást, már most több száz amerikai véleményvezér vonható be social kampányokba a platformon keresztül, a világ bármely pontjáról, potenciálisan 52 millió követőt elérve. A korábbi piacbővítéseknek köszönhetően az adatvezérelt rendszeren keresztül a közelmúltban is több amerikai kampány futott, többek közt a CrowdSurf megbízásából. A felületen elérhető összinfluencerek száma jelenleg meghaladja a 26 ezret, a potenciális reach szám pedig megközelíti a 336 milliót.

  • Megosztom