- Hirdetés -

Álláshirdetési piacon terjeszkedik a RAS

|

- Hirdetés -

A Ringier Axel Springer Media AG megállapodást kötött arról, hogy felvásárolja a lengyel IT piacra fókuszáló álláshirdetési platform, a nofluffjobs.com üzemeltetője, a No Fluff Jobs részvényeinek 44 százalékát. A portál a Ringier Axel Springer Media AG portfólióját gazdagítja majd és a cégcsoport digitális apróhirdetési szegmensét egészíti ki a közép-kelet-európai régióban.

A No Fluff Jobs egy IT állásportál, amely egyedülálló módon kínál egységes és összehasonlítható álláshirdetéseket. A céget az a felfogás vezérli, hogy az egyszerűség, az átláthatóság és a hatékonyság jelentik azokat az alapvető sikertényezőket, amelyek új alapokra helyezhetik a IT-toborzás világát. A No Fluff Jobs kizárólag olyan részletes és összehasonlítható IT-s álláshirdetéseket tesz közzé, amelyeknek kötelező eleme a bérszint megadása, részletes információ a technológiai környezetről, valamint az extra juttatásokról.

Mark Dekan, a Ringier Axel Springer Media AG CEO-ja így nyilatkozott: “Egyedi megközelítési módjával és a csapat aziránti elkötelezettségével, hogy magasabb színvonalra emelje az IT toborzást, a No Fluff Jobs meggyőzött bennünket. Örölünk, hogy egy lengyel apróhirdetési vállalat partnerei leszünk és ennek köszönhetően kibővíthetjük a Ringier Axel Springer Media AG állásportáljainak körét. A sikeres hírmédia üzletágunk mellett a cégcsoporton belül egyre nagyobb jelentőséget kap a digitális apróhirdetési portfóliónk bővítése, amelynek élére Martis Istvánt kértük fel csoportigazgatónak. A Profession.hu CEO-jaként már bizonyította, hogy sikeresen tudja menedzselni és fejleszteni a Ringier Axel Springer Media állásportáljait. Kiemelkedő tapasztalatának köszönhetően újabb lendületet kaphat portfóliónk bővítése ebben a szegmensben.”

A No Fluff Jobs alapítói, Magdalena Gawlowska-Bujok és Tomasz Bujok maradnak a részvények fennmaradó 56 százalékának tulajdonosai, és tagságukat is megőrzik a vállalkozás menedzsmentjében. A cég székhelye változatlanul a lengyelországi Gdynia lesz. A No Fluff Jobs mintegy 25 fős létszámmal működik, és jelenleg az egyetlen olyan állásportál Lengyelországban, amely minden álláshirdetésében kötelezően közzéteszi az elérhető bérszintet is.

A No Fluff Jobs olyan állásportálokhoz csatlakozik a Ringier Axel Springer Media AG-n belül, mint a magyarországi Profession.hu, az Észtországban működő cvkeskus.ee üzemeltetője, a CV Keskus OÜ, a cvmarket.lv Lettországban, valamint a litván cvmarket.lt.

A No Fluff Jobs alapítója és CEO-ja, Tomasz Bujok így nyilatkozott: “Nagyon örülünk, hogy egyesíthetjük erőinket a Ringier Axel Springer Media AG-vel. Ez a partnerség elősegíti, hogy teljesítsük a küldetésünket és változást hozzunk az IT-toborzásba Lengyelországban és világszerte egyaránt. Erős stratégiai partnerünkkel büszkén nézünk a közös jövő elé.”

A No Fluff Jobs alapítója és COO-ja, Magdalena Gawłowska-Bujok: “A No Fluff Jobs mindig is az átláthatóságról, az őszinteségről és egymás tiszteletéről szólt. Ezeknek az értékeknek köszönhetően a platformunk a legkedveltebb IT-s állásportál lett Lengyelországban. Most nagy izgalommal vágunk bele egy új fejezetbe egy olyan partnerrel, aki ugyanezeket az értékeket vallja és hiszünk benne, hogy a java még csak most jön.”

A NoFluff Jobs oldalt 2014-ben alapították a lengyelországi Gdansk-ban. Mindössze négy éves működés után, 2018-ra a portál megváltoztatta hazájában az IT-toborzás sztenderdjeit. Az elmúlt tizenkét hónap során a nofluffjobs.com összesen több mint 5,5 millió oldalletöltést és 650 ezres látogatószámot ért el (forrás: Google Analytics, 2017.07.01. – 2018.06.30.). Ezidáig több mint 1500 cég mintegy 10.000 álláshirdetést tett közzé az oldalon. (forrás: Belső Adatmenedzsment Rendszer, időszak: 2015.01.01. – 2018.06.30.)

Digitális apróhirdetési szegmensének növekedése miatt a Ringier Axel Springer Media AG vezetősége Martis Istvánt (a kiemelt képen) nevezte ki álláshirdetési portfóliója csoportigazatójává. Martis István továbbra is CEO-ként vezeti majd a Profession.hu-t Budapesten, de egyúttal a Ringier Axel Springer teljes álláshirdetési portfólióját is irányítja majd.

Martis István diplomáját Budapesten, a Eötvös Loránd Tudományegyetem Jogtudományi Karán szerezte. Közel tíz évet töltött a humán erőforrás tanácsadás iparágban – dolgozott a magyar piacon, Közép-Kelet Európában és az Egyesült Államokban. 2008-ban csatlakozott a Profession.hu csapatához értékesítési vezetőként, 2012 óta irányítja teljeskörűen a céget. Magyaroszág piacvezető toborzási szolgáltatója 2015-ben került a Ringier Axel Springer Media AG portfóliójába.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -