Alkoholos ügyfelet szerzett a MEC

A Zwack Unicum Nyrt. meghívásos tenderen választotta ki új médiaügynökségi partnerét, az MEC Hungary-t.

2015 márciusától az MEC látja el a Zwack összes saját és forgalmazott márkájához (például Unicum és Unicum Szilva, St. Hubertus, Fütyülős, Baileys) kapcsolódó stratégiai tanácsadást, médiatervezési és -vásárlási feladatokat.

A Zwack tavaly év végén írt ki zártkörű, meghívásos tendert, amelyen négy médiaügynökség indult.

„A kiválasztás szempontja – a fizetett médiaelérések optimalizálásán túl – a stratégiai gondolkodás minősége és a médiakreativitás volt” – fogalmazott Márfi Márta, a Zwack Unicum Nyrt. marketingigazgatója.

Idén a legfontosabb feladatok között a márkák új íz és szezonális ajánlatainak kommunikálása mellett kiemelten szerepel az Unicum 225 éves évfordulójához kapcsolódó kommunikáció. A húsvéti kampány médiatervezési és -vásárlási feladatait már az MEC végezte.

  • Megosztom