Szabó Béla tudósítja a reklámszakmát

Június 21-én indult a reklámszakma egyik legnagyobb eseménye, a Cannes Lions International Festival of Creativity, amelynek helyszínéről Szabó Béla tudósítja a Népszabadság Online-t.

Az egyhetes reklámfesztiválon minden évben több mint tízezer résztvevő kíváncsi a legkreatívabb ötletekre és legeredetibb print- és filmes megoldásokra, dizájn- és technológiai újításokra. A fesztivál keretében a kommunikációs szakma legjobbjait 16 kategóriában díjazzák.

Szabó Béla színes összefoglalóin keresztül kalauzolja olvasóit a kommunikációs szakma csúcstalálkozóján a Népszabadság. A NOL.hu folyamatosan közli a beszámolókat az International Festival of Creativity történéseiről. A szakember reklám-, márka- és kommunikációs tapasztalatainak köszönhetően érdekes szempontokat felvetve tudósítja a site-ot. Beszámolóiban esemény-összefoglalókat, elemzéseket, színes híreket közöl, és mindent megmutat az olvasóknak a cannes-i forgatagból.

Szabó Béla jelenleg a DDB Reklámügynökség stratégiai és innovációs igazgatója. Szabó Béla 10 évet töltött el a Leo Burnettnél mint ügyfélkapcsolati és stratégiai igazgató, ezután a Vodafone Magyarországnál márkaigazgatói pozícióban folytatta karrierjét. Utóbb a Vodafone londoni központjában mint Group Head of Brand Strategy, később a dél-afrikai MetropolitanRepublic reklámügynökségnél mint Strategic Director dolgozott.

„A reklám változik. És nem akárhogyan. A reklám a társadalomtudománynak egy speciális válfaja. Olyan, amit nem csupán a társadalmi és egyéb csoportdinamikák irányítanak, hanem a »megmondóemberek« és az ikonikus influencing kampányok. Ahhoz, hogy az emberek számára kortárs módon tudjuk bemutatni a márkákat és üzeneteiket, ismernünk kell ezeket az új technikákat, különben lemaradunk a kulturális alakulásokról. Erről fogok tudósítani. Másrészt a magyar lehetőségekről és a kint levő magyar kontingens meneteléséről. Plusz a befolyásoló kommunikációs és reklámszakemberek helyzetértékeléséről és véleményéről. Partiőrület egy kicsit, és ennek alapján betekintés a reklámosok furcsa és kihívó kultúrájába: miért folyik több 25 eurós gin-tonic, mint víz. Érdekes és feltáró lesz” – írja beharangozójában Szabó Béla.

  • Megosztom