HelloBlackFriday.hu néven indított egész évben üzemelő akcióinformációs portált az Internetes Vásárlás Napja és GyerekPéntek eseményeket is jegyző Neo Interactive.
„A Black Friday mára az akciózás szinonimája lett Magyarországon” – írja az oldal a bemutatkozójában. A szerkesztők ezért nem csak az eredeti Fekete Pénteken, hanem az év során folyamatosan válogatják és publikálják a shopperek számára izgalmas akciókat. Persze a legnagyobb és legtöbb akció egyszerre, november utolsó péntekjén zúdul rá a vásárlókra. Ki ne ismerné azt az érzést, hogy itt a rengeteg kedvezmény, de melyiket is válasszam, melyik éri meg igazán? Erre nyújt megoldást a HelloBlackFriday.hu oly módon, hogy a webáruházak számára ingyenes lehetőséget biztosít, hogy feltöltsék az oldalra a legjobb akcióikat. Boltonként maximum hármat, ami eleve garantálja, hogy csak a legjobb akcióikat válasszák ki ide a kedvezményezők.
A vásárlók pedig a több száz webáruház ajánlatában különböző szempontok szerint kereshetnek. Válogathatnak például a szerint, hogy százalékos, forintban nyújtott, ingyenes házhozszállítási vagy vásárlás utáni, ajándék típusú kedvezmény érdekli őket. De kereshetnek témakörök szerint is: játékok, ruhák, lakberendezési tárgyak, elektronikai cikkek, könyvek, filmek, házi kedvencek, autó-motor, barkács, egészség, oktatás, gourmet, sport, zene és még sok egyéb kategóriában találhatnak akár 80%-os kedvezményeket is.
Az akciókon túl is van élet, ezért az oldal magazin részében részletes ismertetők olvashatók a legismertebb webáruházakról, online vásárlási „kisokos” cikkek nyújtanak segítséget, hogy profi internetes vásárlókká váljunk, vagy éppen az online szexvásárlástól a Lego-történeten át a Black Friday roham túlélőcsomag bemutatásáig színes hírek adnak szórakoztató bepillantást a legnépszerűbb vásárlással kapcsolatos témákba.
A HelloBlackFriday.hu oldalt a Neo Interactive digitális reklám- és tartalomügynökség készítette és üzemelteti, hét éves „akciósnapi” tapasztalattal a háta mögött. A Black Friday előképének tekinthető Internetes Vásárlás Napja mellett a Neo Interactive további, tematikus „big day”-eket is szervez az év folyamán: ilyen a tavaszi SzabadPéntek, a nyár végi Nyárzuhanás és a gyerekajándékokra specializálódott GyerekPéntek.
- Hirdetés -
Akcióshír portált indított a Neo
|
- Hirdetés -
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Akcióban a Disney és a National Geographic
A The Walt Disney Company és a National Geographic egy új, több platformra kiterjedő globális kampányt indít a Föld napja alkalmából. Az Otthonunk nevet viselő kezdeményezés olyan programokat mutat be filmkészítők, történetmesélők közreműködésével, melyek...
Közel félmilliárd forintnyi támogatásról döntött az NFI
Televízió és stream szolgáltatásra készülő filmek gyártásának támogatásáról döntött a Nemzeti Filmintézet (NFI). Az összesen 456,49 millió forintnyi támogatásban részesülő alkotások között szerepel Csehov egyik legismertebb darabjának tévéfilm feldolgozása kiváló szereposztással, valamint a magyar...
Érdekes adatok a magyar cégek hatékonyságáról
A hibrid munkavégzésre hosszabb távon is fel kell készülnünk: a magyar szellemi munkát végzők több mint egyharmada legalább egy-két napot otthonról dolgozik – ez is kiderül Magyarország első országos reprezentatív produktivitás-kutatásából. A megkérdezettek negyede...
Hétvégén ingyen sör várja a bicikliseket
Idén sem maradhat el a szezonnyitó kerékpárosbarát hétvége, amit április 20-21-ére hirdetett meg a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ). A program keretében lehetőség nyílik együtt körbetekerni a Földet a most következő hétvégén. Az eseményhez...
Kiderült, mennyit keresnek a középkorúak
Bár az infláció visszahúzódott, a középkorúak jövedelme nem emelkedett jelentősebben, így érdemben nem változott az anyagi helyzetüket jónak vagy gyengének látók aránya. A K&H biztos jövő felmérés idei első negyedéves eredményei szerint a 30-59...
Óriási sportolói csapattal ünnepel a Samsung
Kevesebb mint 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44...
Az Unileverrel bővített a Waberer’s
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége...
Bajban a nyugdíjasok – hiába a jó számok, mégis öregszik a magyar
Habár európai összevetésben a magyar születési ráta különösen 2011-től 2022-ig felettébb kedvezően alakult, mégis fenyeget a társadalom elöregedésének veszélye. Ennek egyik oka a Bankmonitor szakértői szerint az, hogy a szülőképes korú nők száma (a...
A Telekom továbbra is a fenntarthatóságra fókuszál
Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott fenntarthatósági stratégiájának (2021-2030) harmadik évéről számolt be a Magyar Telekom Fenntarthatósági Jelentésében, amelyet az Éves Jelentéssel egy napon, április 16-án publikált. Bár a Magyar Telekom fenntarthatósági törekvéseinek...
Együttműködik az NVIDIA és a Schneider Electric
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként...
- Hirdetés -