A válság ellenére pozitív évet zárt a Masterplast

A kedvezőtlen gazdasági környezet ellenére alig változott a múlt évben a Masterplast Group Zrt. forgalma, a társaság 2010-ben 85,2 millió eurós bevételt ért el. A recesszió jelentette kihívásokra konszolidációval reagált a vállalat, de szolgáltatási színvonalából nem engedett.

A múlt évben 85,191 millió eurós forgalmat ért el a Masterplast Group Zrt., ez alig 1,5 százalékkal marad el az egy évvel korábbi, 86,529 millió eurós bevételtől. A közép-kelet-európai régió egyik vezető építőanyag gyártó és forgalmazó vállalatának adózás előtti eredménye 2009-es 725 ezer euró volt, ez tavaly az előzetes adatok alapján mintegy harmadára csökkent.

 

 

„Figyelembe véve a kedvezőtlen gazdasági környezetet – a hazai építőipar termelése a Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint a múlt évben 10,1 százalékkal csökkent 2009-hez képest – elégedettek lehetünk a múlt évben elért eredményeinkkel” – értékelte a 2010-es évet Tibor Dávid, a Masterplast Group Zrt. elnöke. „A bevételünket gyakorlatilag sikerült szinten tartani annak ellenére, hogy a múlt évben a konszolidáció jegyében két leányvállalatunkat – Koszovóban és Montenegróban – bezártuk. Ez a lépés, illetve az árfolyamhatások is szerepet játszottak abban, hogy bár 2010-ben is pozitív adózás előtti eredményt értünk el, ez a mutató romlott 2009-hez viszonyítva. Arra azonban büszke vagyok, hogy szolgáltatásaink színvonalából – 24 órás szállítási határidő, raktárról történő kiszolgálás – a recesszió jelentette kihívások ellenére sem engedtünk” – tette hozzá Tibor Dávid.

 

 

A Masterplast Group Zrt.-nél erre az évre enyhén növekvő árbevételt várnak, emelkedő margin mellett. A költségek további szigorú csökkentése miatt az eredmény dinamikus növekedésére számítanak a társaságnál.

  • Megosztom