A Rádió Rock a TriMediat választotta

 

A május közepén indult, 95,8 MHz-es frekvencián hallható budapesti rádió stratégiai együttműködést kötött a sales house-ként működő TriMedia Kft-vel.

 

A partnerség keretében a TriMedia Kft. a Rádió Rock kizárólagos szpot és nonszpot reklámfelületeinek értékesítését végzi 2016. szeptember 13-tól, a cég feladata továbbá a Rádió Rock reklámfelületeihez kapcsolódó üzletpolitikai stratégia kidolgozása és megvalósítása is.

 

Andrási Beáta, a Rádió Rock-ot üzemeltető Favorit Masters Kft. ügyvezetője a rádiós piacon közel tíz éve működő partnerrel való közös munkától a Rádió Rock reklámbevételeinek dinamikus növekedését várja.

 

Csikesz Erika, a TriMedia Kft. ügyvezető igazgatója kiemeli, hogy a dinamikusan változó és innovatív rádiós piac újra növeli jelentőségét a médiapiacon, egyre több csatorna hallható Budapesten, ami a hallgatók számának növekedését jelenti. A Rádió Rock brand jól illeszkedik a TriMedia portfóliójába, a magas fizetőképes kereslettel rendelkező felnőttek egyik kedvenc adójaként pontosan pozícionált célcsoportot kínál a hirdető partnereknek.

 

A TriMedia Kft. portfóliójának alapvető pillére a Sláger FM mellett a Rádió1 és számos helyi rádió reklámidejét is értékesíti, így országos rádiós reklámkampányokat is optimalizál. A Rádió Rock érkezésével Magyarország leghatékonyabb sales house tevékenységét látja el, ami teljeskörű rádiós kommunikációs stratégia realizálását jelenti.

 

 


  • Megosztom