A Network 360 mellett döntött a Pfizer

A Pfizer 2017 végéig meghosszabbította együttműködését a Network 360-nal, így az elmúlt egy év sikeres közös munkáját követően továbbra is a reklámügynökség látja el a világ egyik legjelentősebb gyógyszergyártójának magyarországi PR- és kommunikációs feladatait.

 

A megállapodás szerint a Network 360 a folyamatos külső és belső PR-feladatok mellett többek között márkaépítésben, szemléletformáló kampányok tervezésében és menedzselésében, illetve digitális fejlesztésekben támogatja a gyógyszergyár kommunikációját. A vállalati kommunikáció mellett az ügynökség folyamatosan dolgozik az egyes üzletágakat érintő imázs- és márkakommunikációs feladatokon is – írja közleményében a Network 360.

 

A Network 360 2015 végén nyerte meg a Pfizer vállalati kommunikációs tenderét, ezt követően 2016 áprilisától működik együtt a vállalattal, így az ügynökség stratégiai tanácsadóként vett részt a gyógyszercég vállalati márkázási folyamatában, a márkaértékeket tükröző irodai design kialakításában, illetve társadalmi célú kampányokhoz, világnapokhoz kapcsolódó PR-aktivitások kreatív koncepciójának kialakításában és kampánymenedzsmentjében.

 

„Bízunk benne, hogy az előttünk álló feladatok is hasonlóan izgalmasak lesznek, mint amelyeken 2016-ban volt alkalmunk dolgozni. Rendkívül inspiráló, hogy egy olyan szenzitív és az átlagnál részletesebben szabályozott területen működhetünk együtt a piac egyik legnagyobb globális szereplőjével, mint a gyógyszeripar” – fogalmazott az együttműködés folytatásáról Bognár Ákos, a Network 360 kreatív igazgatója.

  • Megosztom