A Nespresso a Noguchit választotta

Meghívásos tenderen választott új pr-ügynökséget a prémium minőségű adagolt kávé úttörője és piacvezető vállalata, a Nespresso. Áprilistól a Noguchi Porter Novelli feladata a legjobb minőségű Grand Cru kávékról és exkluzív kávégépeiről ismert vállalat országos pr-támogatása. A két vállalat számos eseményen és projekten dolgozik majd együtt az elkövetkező hónapokban.

 

A Noguchi teljeskörű kommunikációs támogatást nyújt a Nespresso számára és először a Nespresso Atelier esemény kapcsán dolgozott azon, hogy a hazai média képviselői számára is elérhető legyen a kávézás felülmúlhatatlan Nespresso élménye.

 

„A Nespresso a kivételes minőségű kávétermékek megalkotása mellett, tartós vásárlói kapcsolatok kiépítésére, és fenntartható üzleti fejlődésre törekszik” – mondta Szeles Dóra, a cég marketing managere „A tender folyamat elejétől fogva világos volt számunkra, hogy a Noguchi-val egy hullámhosszon vagyunk és a mi gondolatainkat gondolják tovább.”

 

„A Nespresso igazi lovebrand, olyan márka, amely minden ügynökség álomlistáján szerepel”, mondta Szántó Balázs, a Noguchi Porter Novelli ügyvezetője. „Komoly visszacsatolás számunkra, hogy a fogyasztói- és kifejezetten kávémárkák mellett szerzett sokéves tapasztalatunkat immár a Nespresso mellett hasznosíthatjuk.”

  • Megosztom