A MABISZ-nak dolgozott a Spice Communication

Meghívásos tenderen, 8 ügynökség közül választotta ki a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) a Spice Communicationt legújabb, az öngondoskodás fontosságát hangsúlyozó és a hazai nyugdíjbiztosítási termékpaletta áttekintésére ösztönző kampányának kreatív kivitelezési munkálataira.

 

Mi lenne velem nélkülem? – hangzik a MABISZ új kampányának szlogenje. A kampány ATL hirdetései ezzel hívják fel a figyelmet a modern társadalmakban – így Magyarországon is – a nyugdíjrendszer fenntarthatóságát övező legfontosabb dilemmára.

 

“Mára egyértelművé vált, ha a nyugdíjas évek finanszírozásáról van szó, akkor elkerülhetetlen a szembenézés saját felelősségünkkel. Lehetőleg fiatalon kell elkezdenünk gondoskodni kiegészítő forrásokról. Az élet pedig azokat igazolja, akik rászánják az időt, hogy tájékozódjanak és döntsenek. Erre a szükséges szembenézésre kívántuk felhívni a figyelmet, célunk az volt, hogy konstruktív reakciót váltsunk ki a közönségből.” – mondta Herpay Kazi a Spice Communication kreatív igazgatója.

 

„A Spice-ra újszerű ötleteik és hatásos megvalósítási javaslataik miatt esett a választásunk, ugyanakkor ezek a jellemzőik erős stratégiai szemlélettel is párosulnak” – mondta el Gilyén Ágnes, a MABISZ kommunikációs főosztályvezetője. A szakmai stáb elvárása az volt, hogy a kampány segítse a szemléletváltást: akkor van esély a nyugodt időskorra, ha időben áldozunk jövőbeni kötelezettségeinkre.

 

A tévéspot a napokban már látható. Ebben egy jövőbeni nyugdíjas felhőtlen pillanatokat élhet át, köszönhetően jelenbéli énjének, aki helyette áll helyt mindennapi kiadásai során, akár rendszeres, akár alkalmi fizetnivalója akad. Így még ajándékra is futja az unokának. A fiatal és idős úr karakterpár visszaköszön a kampány egyéb elemeiben is, többek közt a honlapon és az online hirdetési mutációkban is.

  • Megosztom