A Google beszólt a nyomtatott sajtónak

A Google hirdetést adott fel egy újságban, amivel azt mutatják meg, mennyit érnek ma a nyomtatott sajtóban elhelyezett reklámok.

 

A Google a napokban hirdetést helyezett el a kanadai Globe and Mail újságban, amellyel a saját és a nyomtatott sajtóban megjelenő hirdetéseknél sokkal hatékonyabb, keresőmarketingjét reklámozza. Ugyanez a reklám a National Postban is helyet kapott.

A hirdetés szövege mindössze ennyi: „Tudod, kinek van szüksége fodrászra? Aki fodrászt keres! Talán ezért működnek a Google hirdetései.”

Éles irónia éppen egy lapban vásárolni ezért egy reklámfelületet, de teljesen jogos, hiszen még jobban hangsúlyozza a Google hatékonyságát. Valamint azt, hogy az online felületek hirdetéseivel sokkal több embert el lehet érni, sokkal relevánsabb tartalmakkal, mint a nyomtatott oldalakon – írta a socialtimes.hu.

 

  • Megosztom