A Danubius a Neo-t választotta

Az interaktív reklámügynökség már tavaly ősszel közreműködött a Danubius Hotels marketingkommunikációjának újratervezésében – új stratégiai irányokkal, hangsúlyokkal és a digitális marketingkommunikáció kiemelt szerepével –, és ennek alapján megtervezte, illetve lebonyolította a szállodacsoport év végi kampányait. Az együttműködés 2014-ben az éves, illetve időszakos kampányokon folytatódik.

 

A magyarországi székhelyű Danubius Hotels Group 7833 szállodai szobával egyike Európa legjelentősebb szállodavállalatainak, a Hotels magazin évente rendszeresen közzétett top 300 szállodaipari vállalkozások rangsorában a szállodai kapacitás alapján az előkelő 90-100 helyen szerepel. A szállodacsoport gyógy-, wellness- és városi szállodákat tulajdonol és üzemeltet Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában és Romániában, illetve üzemeltet Nagy-Britanniában. Legismertebb hazai szállodái a Budapest Hilton, a Gellért, az Astoria, a Flamenco, a Helia, a Grand Hotel Margitsziget, a füredi Annabella és Marina, a soproni Lövér vagy a bükfürdői, hévízi, sárvári és margitszigeti Health Spa Resortok.

 

Kovács Balázs, a Danubius Hotels Group értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy integrált kommunikációs referenciái, online marketing kompetenciája és üzleti stratégiai megközelítése alapján és az első közös kampányok tapasztalatai után választották a Neo-t a hosszabb távú együttműködésre.

 

A Neo Interactive ügyfélkörében található még az HBO Magyarország, a MOL Nyrt., az EGIS, az AXA Bank, a Bonafarm Csoport, a Sanofi, a JátékNet.hu, a Budapesti Kommunikációs Főiskola vagy a Telenor.

 

  • Megosztom