A TV2 ismétléssel is nyerte a hetet

Múlt héten magasabb közönségarányt ért el a TV2, mint az RTL Klub. A hét legnézettebb műsora is a TV2-n volt látható, pedig egy ismétlésről van szó.

Kicsit más bontásban közöljük most a nézettségi adatokat, mert a korábbi forrás nem áll rendelkezésre. Ez alapján a nyári műsorrend alatt továbbra is jobban szerepelt a TV2, ráadásul a múlt hetet úgy nyerték, hogy hétköznap esténként két ismétlést – Bezár a bazár és Ninja Warrior – adtak. Sőt, az ismétléssel még a hét legnézettebb műsora címet is megszerezték.

26. hét / 25. hét / 24. hét (főműsoridős share, 18-59 évesek)

TV2 – 12,6% / 12,2% / 11,7%
RTL Klub – 11% / 12% / 12%

26. hét / 25. hét / 24. hét (teljes napi share, 18-59 évesek)

TV2 – 9,1% / 8,7% / 8,4%
RTL Klub – 7,3% / 8% / 7,8%

A felső, főműsoridős adathoz azért azt is tegyük hozzá, hogy a 18-59-es korcsoport ugyan – általában – kedvezőbb a TV2 számára. Viszont a TV2 által publikált nézettségi adatoknál 18 órától kezdődik a főműsoridő, ami viszont az RTL Klubnak kedvez a fiatalabbak körében nézettebb RTL Híradó miatt. Mindenesetre ez sem mentette meg az RTL Klubot attól, hogy eléjük kerüljön a fő konkurens.

Múlt héten egyébként a harmadik legnézettebb csatornának a 18-59 éveseknél a Film+, a teljes lakosságnál pedig az ATV számított.

A 26. hét legnézettebb műsorai az RTL Klubon és a TV2-n (18-59 évesek)
1. Bezár a bazár (csütörtök) / TV2 – 277 ezer néző, 17,8 %-os share
2. Híradó (csütörtök) / RTL Klub – 271 ezer néző, 20,8%-os share
3. A mi kis falunk / RTL Klub – 223 ezer néző, 12,7%-os share
4. Fókusz (kedd) / RTL Klub – 204 ezer néző, 15,4%-os share
5. Tények (csütörtök) / TV2 – 202 ezer néző, 15,6%-os share

A 26. hét legnézettebb műsorai az RTL Klubon és a TV2-n (teljes lakosság)
1. Bezár a bazár (csütörtök) / TV2 – 656 ezer néző, 19,4%-os share
2. Tények (péntek) / TV2 – 650 ezer néző, 26,5%-os share
3. Híradó (csütörtök) / RTL Klub – 615 ezer néző, 21,6%-os share
4. Barátok közt (kedd) / RTL Klub – 461 ezer néző, 13,3%-os share
5. Fókusz (kedd) / RTL Klub – 446 ezer néző, 15%-os share

A kábelcsatornák körében két TV2 Csoporthoz tartozó televízió szállította a múlt hét legnézettebb műsorait. A18-59 éves korcsoportnál ez a Mozi+-on futó Csatahajó című film volt, ami 144 ezres nézőszámot ért el A teljes lakosságnál pedig a Super TV2-n adott Jóban Rosszban szerdai epizódja, amire 240 ezren voltak kíváncsiak.

Június egészét tekintve, csoportszinten is elverte a TV2 Csoport az RTL Magyarországot a 18-59 éveseknél és teljes lakosságnál, főműsoridőben és teljes napon is.

Csoportszintű közönségarányok június egészében
18-59 évesek, főműsoridő
TV2 Csoport: 25,7%
RTL Magyarország: 25,5%

18-59 évesek, teljes nap
TV2 Csoport: 23,6%
RTL Magyarország: 21,2%

4+, főműsoridő
TV2 Csoport: 26,3%
RTL Magyarország: 23%

4+, teljes nap
TV2 Csoport: 24,2%
RTL Magyarország: 19%

Adatok forrása: TV2 / Nielsen Közönségmérés

Főműsoridő alatt a 18:00 és a 22:59 közötti időszakot értjük.

  • Megosztom