A Terminátor technológiáját is bevetették a K&H új szpotjánál

A Terminátor sorozatban is használt legújabb robotkaros technológiával készült a K&H 30 másodperces TV spotja a bank teljesen online igényelhető személyi kölcsönét hirdető kommunikációs kampányához. A vizuális megjelenésnél az interneten keresztül gyakorlatilag bárhonnan elérhető szolgáltatás kényelmes, könnyű és gördülékeny tulajdonságaira helyezte a hangsúlyt a pénzintézet. A kreatívok 2019. március 17-ig lesznek láthatóak erőteljes online jelenléttel és citylight plakátokkal kiegészítve.

Egy fiatal pár álma megvalósulásának lehetünk szemtanúi a K&H teljesen online igényelhető személyi kölcsön kampányának új TV spotjában. A fiatalok saját nappalijukban vannak, ahol a srác egy tableten lát neki az online hiteligénylési folyamatnak, miközben a lány fényfestéssel kezdi megrajzolni körülötte a személyi kölcsön felvételének célját, vagyis új kanapéjukat. Míg a fiú lassan leül, a lány gyors és dinamikus mozdulatokkal el is készül a rajzolással, így az igénylési folyamat végén már nappalijuk új kanapéjának örülhetnek. A spot az online igénylés előnyeit: gyorsaságát, kényelmességét és egyszerűségét emeli ki.

Hogy a férfi és női szereplő mozgási sebessége közötti kontrasztot minél jobban megjelenítsék, a közelmúltban itthon forgatott Terminátor sorozat – magyar fejlesztésű – úgynevezett „Armed Rocket” motion-controll technológiáját hívták segítségül a szakemberek. Csak úgy, mint a teljesen online igényelhető személyi kölcsön, ez a megoldás is robotizált: lényege, hogy a felvételek során nem kézi rögzítéssel készítik a felvételeket, hanem a kamera egy előre programozott, 3D-s animációs szoftverben létrehozott mozgás alapján automatikusan dolgozik. Kifejezetten előnyös ez olyankor, amikor egy jelenetet különböző sebességekkel szeretnénk rögzíteni, illetve akkor amikor a szereplőket külön szeretnék felvenni, mégis megtartva ugyanazt a kameramozgást. A szokásos felvételekhez képest ennek előkészítési fázisa a mozgások programozási igénye miatt hosszadalmasabb, magát a felvételt azonban lényegesen leegyszerűsíti a megoldás. Ráadásul akárhányszor megismételhető és azonnal visszanézhető.

A teljesen online igényelhető személyi kölcsön kampány március 17-ig fut a legnagyobb hazai televíziós csatornákon, és internetes portálokon, citylight plakátjai pedig a főváros különböző pontjain láthatóak.

  • Megosztom