A Republic Grouppal kampányol a B+N

Járvány idején felértékelődik a létesítmény üzemeltetés, egyebek mellett a takarítás, egészségügyi takarítás jelentősége – erre is reflektál a B+N Referencia Zrt. munkáltatói márka kampánya, amelyet a Republic Group az új üzletágát erősítve médiavásárlóként is támogat.

Magyarország legnagyobb létesítmény üzemeltető cége a B+N, amely a terület összes szolgáltatását biztosítja, de a kampánya most kifejezetten a takarítók, a higiéniáért felelős dolgozók megbecsülését célozta meg. Üzenetük lényege, hogy kiállnak a takarítói szakma és a benne dolgozók elismerése mellett. Több komoly célt is kitűztek, amelyek között kiemelkedik a társadalmi szemléletformálás és a figyelemfelhívás, valamint az üzleti partnerek és lehetséges munkavállalók érdeklődésének felkeltése.

“A kampánnyal szeretnénk rávilágítani, hogy a takarítók munkája nélkül a világunk nem lenne olyan komfortos és kényelmes, mint ahogy megszoktuk. Célunk, hogy ismerjék fel az emberek, hogy ez a munka értékes és értékes az is, aki végzi” – magyarázza Kókai Erika, a B+N marketing igazgatója.

Az eredetileg is tervezett 120 millió forintos kampányt a B+N a járványhelyzetre tekintettel sem mondta le és nem is halasztotta el, hanem az ügynökséggel együttműködve a kialakult helyzethez igazította. Úgy döntöttek, hogy ebben a helyzetben még fontosabb a Magyarországon nagyon kis presztízsű takarító foglalkozást láthatóvá tenni és megmutatni, hogy ez a feladat nélkülözhetetlen, a takarítók nélkül élhetetlen lenne az ország.

“Büszkék vagyunk rá, hogy a B+N Referencia Zrt. bennünket választott, így a több mint 100 fős Republic Group tovább tud fejlődni a megszokott szakterületeken túl a médiavásárlás irányában, amelyre egyre nagyobb igény mutatkozik az ügyfeleink részéről” – mondta Furák András, a Republic Group portfólió igazgatója.

Teljes hónapot ölel át áprilisban a kampány, amelynek televíziós partnere az Atmedia, a print megjelenéseket a Mediaworks felületei biztosítják, elsősorban a vidéki napilapokban és színes magazinokban, online pedig az összes nagy sales house csatlakozott, köztük az Evomedia, az Indamedia, a Central Media, az AdsInteractive, az Adevinta, valamint az Atmedia és a Mediaworks online üzletágai.

  • Megosztom