- Hirdetés -

A mi kis falunk ismétlésként is nyerni tudott

|

- Hirdetés -

Ismétlések csatáját láthattuk a múlt héten. A TV2-nek a Bezár a bazár, az RTL Klubnak A mi kis falunk még ismétlésként is sok nézőt hozott. Az újrahasznosított A legbátrabb páros és az Oltári csajok viszont már nem működött ilyen jól.

Az RTL Klub és a TV2 nyári műsorrendje az elmúlt években általában enyhén szólva sem hozott nagy izgalmakat. Idén azonban kissé máshogy alakultak a tévés holtszezon első hetei. A TV2-n a Bezár a bazár még ismétlésként is jó nézőszámot ért el, az RTL Klubon viszont nagyon nem működött a Megtörve című török sorozat, majd a korábban az RTLII-n egyszer már leadott Oltári csajok is gyengén teljesített.

Emiatt a 25. és a 26. héten még az RTL Klub számára kedvezőbb bontásban – 18-49 évesek és főműsoridő – is jobb heti eredményt produkált a TV2. Nagyon úgy tűnt, hogy a múlt hét is hasonló lesz, de az RTL nem volt annyira türelmes az Oltári csajokkal, mint korábban a Megtörve sorozattal, ezért három nap után levették a műsorról és előhúzták a jolly jokernek számító A mi kis falunk ismétléseit.

A hét első három estéjét nyerte a TV2, A mi kis falunknak köszönhetően viszont az RTL Klub behúzta a csütörtöki és a pénteki főműsoridőt. Ezen felül a hétvégén is jobb főműsoridős share-je volt az RTL Klubnak, s így 1,4 százalékpontot erősödve, ha kicsivel is, de a TV2 előtt zárták a hetet.

Csoportszinten viszont továbbra is vezetnek a TV2-s csatornák. A múlt héten a 18-49 éveseknél és teljes napon a TV2 Csoport 22,6 százalékos share-t, az RTL Magyarország 20,4 százalékos share-t ért el. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben pedig a TV2-s televíziók összességében 26 százalékos, az RTL Magyarország 25 százalékos közönségarányt tudott felmutatni.

27. hét. / 26. hét / 25. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 11,3% / 9,9% / 10,7%
TV2 – 10,8% / 11,6% / 11,4%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (27. hét, 18-49 évesek)

RTL Klub
Híradó – 18,5% – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 14,9%
Oltári csajok – 5,6%
A mi kis falunk – 18,4%
Barátok közt – 12%

TV2
Tények – 15% – hétfőtől vasárnapig
Bezár a bazár – 14,2%
A legbátrabb páros – 7,3%

A TV2-n A legbátrabb páros ugyan a csatornaátlag alatt szerepelt, de a hét első három napján még ezzel is verték az Oltári csajokat. A Bazár a bazár pedig ismétlésként is olyan erős nézettséget hozott, amivel a csatorna az első sugárzáskor is bőven elégedett lehetne.

A 18-49 évesek körében a hét legnézettebb műsora A mi kis falunk csütörtöki ismétlése volt, amire 207 ezren voltak kíváncsiak, 19,5 százalékos közönségarány mellett. A műsoros toplista következő helyein pedig az RTL Klub két hétvégi filmje, a Vaiana és a Fák jú Tanár úr 3. szerepel, 191 ezer és 179 ezer nézővel.

A kereskedelmi célcsoportnál a TV2 legnézettebb műsora a vasárnap esti Bridget Jones babát vár című film volt, ami 170 ezres nézettséggel futott.

A teljes lakosságnál másképp néz ki a műsoros toplista. A legtöbb, 652 ezer nézőt ugyanis a hétfő esti Tények ültette a képernyők elé. A második legtöbbet – 620 ezer nézőt – pedig a vasárnap esti RTL Híradó. A toplista harmadik helyén a Bazár a bazár szerdai adása végzett, 594 ezer nézővel.

A teljes lakosságos toplistára beslisszant egy ATV-s műsor is, méghozzá a Heti Napló, ami 323 ezres nézettséget produkált 8,5 százalékos közönségarány mellett. A különféle korosztályok eltérő nézői szokását jól mutatja, hogy ugyanez a műsor a 18-49 éveseknél a hét 49. legnézettebb műsora volt. A Heti Napló a kereskedelmi célcsoportnál 50 ezer nézőt vonzott, 4,1 százalékos share mellett.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -