A MediaMarktSaturn lesz az Apple hivatalos szervizszolgáltatója

A MediaMarktSaturn, Európa vezető elektronikai cikkeket forgalmazó áruházlánca számára fontos lépés az ügyfelek még teljesebb kiszolgálása felé, hogy az Apple hivatalos szervízszolgáltató partnereként mostantól biztosítani tudja áruházaiban iPhone készülékek helybeni javítását eredeti Apple alkatrészek felhasználásával. Az új szolgáltatás hétfőn indult Németországban és a tervek szerint 2021 végére elérhető lesz a többi tizenkét európai országban is, ahol a cég áruházai jelen vannak.

“Szolgáltatásaink folyamatos bővítése stratégiánk egyik központi eleme” – nyilatkozta Ferran Reverter, a MediaMarktSaturn Retail Group vezérigazgatója. “Omnichannel megközelítésünkkel a lehető legjobb szolgáltatást szeretnénk nyújtani vásárlóink számára minden csatornán – a mobilalkalmazáson keresztül, az online csatornán, és mindenekelőtt az áruházainkban, amelyek üzleti modellünk középpontjában vannak. Az, hogy hivatalos Apple szervizszolgáltatóként működhetünk, egy újabb fontos lépést jelent afelé, hogy következetesen ügyfélorientált vállalattá váljunk.”

A MediaMarktSaturn áruházakban már 2018 óta lehetőség van okostelefonok gyors és egyszerű javítására az úgynevezett Okospultokon, azonban hivatalos Apple szervizszolgáltatóként a cég eredeti Apple alkatrészeket használhat az iPhone készülékek javításához, továbbá a javítás után érvényben marad a készülékekre érvényes gyári garancia is, ami külön előnyt jelent a vásárlók számára.

A zökkenőmentes és gyors kiszolgálás érdekében az Okospultokat és azok felszereltségét az Apple hitelesíti, valamint a helyszínen dolgozó technikusok is speciális képzést kapnak, ezáltal biztosítható, hogy a szolgáltatást a vásárlók rövid határidővel, külön időpontfoglalás nélkül tudják igénybe venni.

A MediaMarktSaturn nagy figyelmet fordít ügyfélszolgálatának és tanácsadási tevékenységének fejlesztésére. Ide tartoznak az olyan szolgáltatások, mint az okostelefonok eszközvédelme, az összes forgalmazott termékre köthető kiterjesztett garancia, valamint egy szaktanácsadói mobilalkalmazás bevezetése, amely az áruházi dolgozók számára lehetővé teszi, hogy az eddiginél is jobb és még inkább személyre szabott tanácsokkal tudják segíteni a vásárlókat.

Az ügyfélorientált megközelítés további erősítése érdekében a vállalat nagy hangsúlyt fektet a dolgozók ez irányú továbbképzésére, amelynek keretében “Passion4Customer” („szenvedélyünk a vásárló”) néven képzési programot indítanak a vállalaton belül. “Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy mi legyünk vásárlóink számára a legelső választás.” – mondta Ferran Reverter vezérigazgató.

  • Megosztom