- Hirdetés -

A Drága örökösök és az RTL Híradó áll az élen

|

- Hirdetés -

Az RTL Klub sorozata a 18-49 éveseknél, a hírműsora pedig a teljes lakosságnál bizonyult a legnézettebbnek. A TV2-nél hasonló volt a helyzet az Exatlonnal és a Tényekkel. A köztévés nézettségi toplistát pedig továbbra is a Gasztroangyal vezeti.

Múlt héten az RTL Klub és a TV2 közönségaránya is csökkent egy kicsit, előbbié 0,8 százalékponttal, utóbbié 0,4 százalékponttal. Az RTL Klub minden egyes nap nyerte a főműsoridőt. Pusztán a hétfőtől péntekig terjedő időszakot nézve mindkét csatorna erősebb volt (RTL Klub: 15%, TV2: 12,6%), hétköznap egy kicsit közelebb tudott férkőzni az RTL Klubhoz a TV2 (2,4 százalékpont), mint a teljes héten (3,3 százalékpont).

7. hét / 6. hét / 5. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,3% / 15,1% / 14%
TV2 – 11% / 11,4% / 11,8%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya, zárójelben a korábbi hét eredményei (7. hét, 18-49 évesek)

RTL Klub
Híradó – 19,3% (20%)
Fókusz – 19,1% (21,4%)
Drága örökösök – 19,2% (21,3%)
Barátok közt – 13,9% (14,6%)
Éjjel-nappal Budapest – 11,9% (13%)

TV2
Tények – 13,8% (13,9%)
Exatlon Hungary – 16,2% (16,3%)
Legyen Ön is Milliomos – 7,3% (7,4%)

Ez volt az Éjjel-nappal Budapest utolsó hete az RTL Klubon, a 11,9 százalékos átlaguk jól mutatja, hogy miért költöztetik át a műsort az RTLII-re. Az RTL Klubon a Drága örökösök továbbra is kifejezetten jó eredményt szállított, még úgy is, hogy múlt héten volt náluk némi csökkenés. A korábbi héten ugyanis a sorozat átlagos nézőszáma a 18-49 éveseknél 318 ezer volt, múlt héten pedig 279 ezer.

A szombat esti A Tanár esetében ez pont fordítva történt. A korábbi hét volt gyengébb, akkor a kereskedelmi célcsoportnál 207 ezer, a teljes lakosságnál 596 ezer nézőjük volt. Múlt héten ez 293 ezerre és 667 ezerre nőtt.

A TV2-n az Exatlon eléggé stabilan teljesít, az elmúlt héten csak egy minimális csökkenést láthattunk: az átlagos közönségarányuk a korábbi 240 ezer után 232 ezret tett ki. A Legyen Ön is Milliomos továbbra sem talált magára, a heti share-jük 5,3 százalékponttal marad el a TV2 hétköznap esti átlagától, ami azért elég tetemes különbség.

A 18-49 éveseknél múlt héten is a Drága örökösök volt a legnézettebb műsor, azon belül is a hétfői epizód, ami 306 ezer nézőt vonzott. A teljes lakosságnál viszont a hétfő esti RTL Híradó megelőzte a sorozatot, miután 913 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. A már emlegetett A Tanár egyébként annyira megemberelte magát, hogy a 18-49 éveseknél a hét második legnézettebb műsora volt.

A TV2 legnézettebb tartalmának – a 18-49 éveseknél – továbbra is az Exatlon Hungary számított. A keddi rész teljesített a legjobban, amire 260 ezren voltak kíváncsiak. A teljes lakosságnál a keddi Tények volt a TV2 legnézettebbje a maga 798 ezer nézőjével, az Exatlon ennél a célcsoportnál a második helyre futott be (710 ezer néző).

A közmédia három legnézettebb műsorát a Duna Tv sugározta. A teljes lakosság körében első helyen a Gasztroangyal végzett (356 ezer néző), majd a Szerencseszombat (337 ezer néző) és A Dal (294 ezer néző) volt a sorrend.

Az ATV házi toplistáján – szintén a teljes lakosságnál – a Heti Napló szerepelt a legjobban (297 ezer néző), a #Bochkor volt a második (267 ezer néző), a kedd esti Híradó pedig a harmadik (212 ezer néző).

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges játékot készített a Hot Wheels

A Mattel, együttműködésben az amerikai Autista Önérvényesítő Hálózattal (ASAN) megalkotta a Hot Wheels Flippin Fast kisautót, amely nyitottabb szórakozást és megnyugtató játékélményt nyújt az autizmussal élő gyerekek számára. A globális népszerűséget kiváltó fidget spinner...

Elkészült az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi...

Magyar tisztségviselő az Európai E-sport Szövetségben

33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi...

Radikális változás a megtakarításoknál

Más szelek fújnak a befektetési piacokon: a két számjegyű hozamok időszakának vége, ám a lelassult infláció feletti reálhozamot most is el lehet érni a K&H szakértői szerint. Ehhez érdemes a deviza- és a fenntarthatóságra...

Idén is különleges koncerteket ígér az Örvényesvölgy Fesztivál

Bejelentette teljes programját a június 28-30. között zajló Örvényesvölgy Fesztivál. A négy nemzetközi fellépő: MATTEO BOCELLI, MORRIS MADRONE, STEFFEN MORRISON és GIACOMO TURRA mellett számos magyar előadó is fellép a lenyűgöző zalai völgyben. Jazz...

Balatonra vágynak a nyaralóvásárlók

Minden évben, a nyárhoz közeledve, növekszik a népszerűsége a vízparti ingatlanoknak. Akár építkezésbe vágnak bele, akár egy egyszeri nyaralóvásárlásról van szó, általában hasonló a motiváció: egy gyerekkori álom megvalósítása. Ha nyár akkor nyaralás, vagy...

A Facebook a menő az 55 év felettieknél

Többet nyomkodják a Facebookot, mint amennyi időt tévénézéssel vagy családi programokkal töltenek, szeretik a podcasteket, kezdenek rászokni a TikTokra, sőt közel egyharmaduk volt már címzettje szexuális tartalmú üzenetnek a közösségi médiában – derül ki...

Így ünnepli a Magyar Film Napját a TV2

Több mint harminc alkotás vetítésével ünnepli a TV2 Csoport a Magyar Film Napját. Nemcsak április 30-án, hanem egész héten, április 29-től május 5-ig a médiatársaság több csatornája is tiszteleg a magyar mozgóképgyártás előtt. Május...

A hazai vállalkozások közel fele vakon repül

Többet dolgozunk, mint korábban, mégis kevesebb a bevétel, gyakran halljuk ezt mostanában a cégvezetőktől. A gazdasági válság, a változó piaci környezet minden vállalkozást, minden vezetőt arra késztet, hogy meghúzza a nadrágszíjat, azaz a kiadások...

Rekordbevétel az LG-nél

Az LG Electronics Inc. (LG) 2024 első negyedévében 21,09 ezer milliárd dél-koreai von konszolidált árbevételt és 1,33 ezer milliárd von működési eredményt ért el. Az üzemi nyereség immár az ötödik egymást követő évben haladta...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Együttműködik a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd...

Különleges játékot készített a Hot Wheels

A Mattel, együttműködésben az amerikai Autista Önérvényesítő Hálózattal (ASAN) megalkotta a Hot Wheels Flippin Fast kisautót, amely nyitottabb szórakozást és megnyugtató játékélményt nyújt az autizmussal élő gyerekek számára. A globális népszerűséget kiváltó fidget spinner...

Elkészült az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi...

Magyar tisztségviselő az Európai E-sport Szövetségben

33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi...

Radikális változás a megtakarításoknál

Más szelek fújnak a befektetési piacokon: a két számjegyű hozamok időszakának vége, ám a lelassult infláció feletti reálhozamot most is el lehet érni a K&H szakértői szerint. Ehhez érdemes a deviza- és a fenntarthatóságra...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...