A Cápák között versenyzőivel kampányol a K&H

Online felületeken, fióki és outdoor eszközökön egyaránt találkozhatunk azokkal a tehetséges vállalkozókkal, akiket korábban az RTL Klubon futó, Cápák között elnevezésű sikeres műsor résztvevőiként, jelenleg pedig a K&H induló vállalkozásokat támogató kampányának arcaként ismerhetünk meg.

A Cápák között műsor lezárulását követően indult a K&H kis- és középvállalkozásokat támogató kampánya, melynek fő üzenete, hogy a bank a kezdeti stádiumban lévő cégeket is segíti üzleti céljaik elérésében. A K&H nemcsak ajánlatában kínál „extra hozzávalókat”, hanem a marketingkommunikációs platformokon is számos izgalmas megoldást alkalmazott.

„Ez az első alkalom a K&H márka életében, amikor egy marketingkommunikációs kampány ennyire szorosan összefonódik egy televíziós műsorszponzorációval, jelen esetben a Cápák között-tel” – mondta el Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója. A pénzintézet fényfestéses platformján elkészített összes kreatívon megjelenik a műsorból már ismert pecsét, és olyan tehetséges, inspiráló vállalkozások, mint a Bodrog Hibachi Smoker, a Gulyásbomba és a N’iceroll ötletgazdái. „A kivitelezés során maga a kreatívok alapját képező stúdiófotók elkészítése volt a legnagyobb és egyben legizgalmasabb feladat is, hiszen ezúttal nem hivatalos statisztákkal, hanem sikeres vállalkozókkal, magánemberekkel dolgoztunk együtt. A K&H Cápák között különdíj korábbi jelöltjei azonban gyorsan megbirkóztak a lámpalázzal, és rutinos modelleket idézve mozogtak a kamera előtt” – tette hozzá Horváth Magyary Nóra.

Az online megjelenéseket kiegészítik a bankfiókokban elhelyezett papír- és digitális plakátok, terméktájékoztatók és egy kéthetes, Budapest fókuszú közterületi kampány, melynek központi karaktere a K&H Cápák között különdíjának nyertese, Horváth Zsolt (Bodrog Hibachi Smoker).

A marketingkommunikációs kampány június 2-ig tart, de az utókommunikáció részeként jelenleg is fut egy 6 alkalmas rendezvénysorozat, ahol az érdeklődők lépésről-lépésre vehetik át ismert szakértők segítségével a vállalkozásindítás legfontosabb kérdéseit, sőt, az eseményeken a Cápák között műsorban megismert befektetőktől is kérdezhetnek a résztvevők.

  • Megosztom