A Cápák idén is BMW-vel jönnek

Hamarosan indul Magyarország egyetlen üzleti showműsora, a Cápák között második évada az RTL Klub-on. A showműsorban rejlő remek lehetőséget már az induláskor felismerő BMW Group Magyarország idén is támogatja a vállalkozók és befektetők egymásra találását elősegítő formátumot.

A Cápák között második évadát is Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu tartja kezében műsorvezetőként. A Cápákhoz a sikeres üzletasszony, a Toman életmódprogram megalkotója, Tomán Szabina csatlakozott. Az első évadból megismert és megszeretett Cápák: Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke, a PepsiCo termékek forgalmazója; Balogh Péter, angyalbefektető, a Baconsult Kft. ügyvezetője; Fehér Gyula, a Ustream alapítója, az Oktogon Ventures befektető cég elnöke; Moldován András, a Mangal Ilona Sertáshizlalda Kft., a Jack’s Burger Étteremlánc, valamint az Animalsoft Állattenyésztési szoftver-fejlesztő cég tulajdonosa, mind készen állnak, hogy újra „körbeúszhassák” a vállalkozókat és döntést hozzanak arról, hogy kibe érdemes belekóstolni…

„A BMW Group és ezen belül is a BMW márka számos alkalommal vállalt kezdeményező, úttörő szerepet több mint 100 éves története során, mellyel aktívan alakította az iparág vagy egy adott technológia fejlődését. A Cápák között című tv-show tavalyi indulásánál is új lehetőséget meglátva álltunk támogatóként a produkció mellé. A döntés sikeresnek bizonyult, hiszen a Cápák között új adással indul idén, így a BMW Group Magyarország folytatja a partneri együttműködést. A vállalat több, fenntarthatóságot és előremutató technológiát szimbolizáló plug-in hibrid modelljével – többek közt a BMW 530e-vel támogatja a műsort, mely videókban, kisfilmekben és promóciós anyagokban is megjelenik majd. Az üzleti prémium szegmens kiemelkedően sikeres szereplője megújult, negyedik generációs akkumulátorral több mint 60 km megtételére képes elektromos üzemmódban és akár xDrive összekerékhajtással is elérhető, így tökéletesen illik az RTL Klub start-up-okat, üzleti vállalkozásokat felkaroló sorozatához” – mondta el Salgó András, a BMW Group Magyarország kommunikációs vezetője az együttműködés kapcsán.

  • Megosztom