A Cápák BMW-vel jönnek

Február 18-án indul az RTL Klub legújabb, hazánkban formabontóan új műsora, a lélegzetelállítóan izgalmas, biznisz-alapú tv-show, a Cápák között. A hetente jelentkező és a BMW Group Magyarország támogatását élvező műsorban a hazai üzleti élet öt kiemelkedően fontos szereplője előtt mérettethetik meg új ötleteiket, találmányaikat és start-upjaikat a befektetőket kereső vállalkozók.

Február 18-tól valódi nagyragadozók költöznek a képernyőre. Olyan emberek, akiktől eddig távol állt a média, a nyilvánosság, akik csendben üzleteltek és a háttérben mozgatták a szálakat. Most azonban vállalják a szereplést, hogy láthassuk, hogyan gondolkodnak, hogyan kötnek üzletet.

Amerikában vagy Angliában már sok éve népszerű az üzleti show, ami végre Magyarországon is látható az RTL Klub-on. Az új műsor címe, Cápák között. A sejtelmes cím természetesen nem egy, a víz alatti világot bemutató dokumentumfilmet takar, hanem egy lélegzetelállítóan izgalmas, biznisz-alapú tv-showt, melyben a BMW Group Magyarország is meglátta a lehetőséget és támogatja a műsor megszületését. Az együttműködés során számos felületen jelenik majd meg a BMW 530e plug-in-hibrid modell, videókban, kisfilmekben, promóciós anyagokban, mely Magyarország legnépszerűbb konnektorról tölthető üzleti limuzinjaként tökéletes közegre talál az új sorozatban. A BMW 530e limuzin 252 lóerős rendszerteljesítményével akár 50 km megtételére képes tisztán elektromos üzemmódban, és mint ilyen, a kompromisszummentes üzleti prémium autó megtestesítője.

A Lilu vezetésével zajló showban öt hazai üzleti nagyágyúval együtt ismerhetünk meg újabb ötleteket, start-up-okat, cégeket, találmányokat, amelyekbe aztán a befolyásos üzletemberek saját pénzükkel beszállhatnak, befektetőként részesedést vásárolhatnak – amennyiben meggyőzik őket a vállalkozók. Az ötletek prezentálása után a Cápák mérlegelnek és döntenek.

Az öt Befektető, akiket kilenc héten keresztül láthat a képernyőn a közönség:

Apró Anna – egy egészségügyi szolgáltató cég, a Cor-a Zrt. egyik tulajdonosa, a Brain Bar Blastoff Startup verseny zsűritagja, egy kockázati tőkebefektetéssel foglalkozó csapat, az OXO csoport egyetlen női tagja, mely a hazai piac legnagyobb méretű angyalbefektető csoportja, portfóliójuk 25 aktív befektetésből áll. Az Oxo Holdings ügyvezetője, fő profiljuk a feltörekvő innovatív, design és technológiai cégekre szakosodott vagyonkezelés.

Balogh Levente – a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke. A cégcsoport évente 500 millió üveg ásványvizet ad el. Ő a PepsiCo üdítők és élelmiszerek regionális tulajdonosa, 4 danos cselgáncsozó, 18-szoros kupagyőztes és Magyar Bajnok.

Balogh Péter – a budapesti fókuszú angyalbefektető csapat, a Baconsult Kft. ügyvezetője, 24 céggel a legaktívabb angyalbefektetők egyike, pénzükkel és idejükkel hazai startupokat támogatnak, személyes tapasztalataikat, tudásukat, ötleteiket és kapcsolataikat is adják a befektetések mellé. Ő a NNG volt társtulajdonosa, amely a világ legnagyobb autómárkáiba fejleszt navigációs rendszereket, több mint 100 országban.

Fehér Gyula – a világ első számú élő videostreaming szolgáltatója, a Szilícium-völgyben nagy sikereket elért Ustream alapítója, mely internetkapcsolattal a számítógép képernyőjén keresztül sugárzott élőképet jelenített meg, Michael Jackson temetését 8 millióan nézték a Ustream által, és Barack Obama beiktatását is közvetítették, rengeteg híresség és világcég használja a platformot, amit három éve eladott az IBM-nek.

Moldován András – van étteremlánca, a Jack’s Burger, állattenyésztési vállalkozása, a Mangal Ilona Kft., szoftverfejlesztő cége, az Animalsoft Kft., foglalkozott ingatlanbefektetéssel, volt brókerház-tulajdonos és kereskedett már szinte mindennel, ami üzletben kapható.

„A BMW 5-ös sorozata a világ legnépszerűbb prémium üzleti limuzinja, így Magyarországon is piacvezető. Az innovatív, konnektorról tölthető BMW 530e modell jelentős részesedést képvisel a vállalat plug-in-hibrid és elektromos modelljeinek értékesítésében, és mint ilyen, filozófiájában tökéletesen passzol az RTL Klub start-up üzleti vállalkozásokat felkaroló új sorozatához” – mondta el Pócs Zsuzsanna a BMW Group Magyarország marketing vezetője az együttműködéssel kapcsolatban.

A műsor zsenialitása abban rejlik, hogy az ügyletek, melyek eddig irodákban és üzleti vacsorákon köttettek, mostantól a képernyőn, nyilvánosan zajlanak. A rendhagyó show alapötlete Japánból származik, ahonnan, a BBC-nek hála, hamar az egész világra eljutott. A nagy sikerre való tekintettel Angliában már 2006 óta fut folyamatosan, ez alatt az idő alatt közel 4 millió dollárért vásároltak üzletrészt a Befektetők. Évadról-évadra változhat a Cápák személye. És már arra is volt példa, hogy egy korábbi Vállalkozó, hatalmas sikert aratva ötletével, néhány évaddal később már Befektetőként jelent meg a műsorban.

A hazai műsor Cápái igazi egyéniségek. Akik hol konkurenciái egymásnak, hol üzleti csapatot alkotnak, úgy, ahogy azt érdekeik megkívánják. Néha megizzasztják a jelentkezőket kemény kritikáikkal, nyílegyenes kérdéseikkel, de időnként a dicsérő szavakkal sem szűkölködnek.

  • Megosztom