A Libri a legjobb könyveket keresi

Az idén az elmúlt év legnépszerűbb könyveit keresi a Libri könyvkiadó az olvasók szavazati alapján. A kampány alapja az online marketing, kiemelt szerepet kap a legnépszerűbb közösségi oldal, a Facebook.

A könyvkiadó erre az alkalomra külön kifejlesztett egyszavazási szoftvert, amelynek segítségével a www.aranykonyvszavazas.hu oldalon dönthet a közönség arról, hogy mely könyvek nyerjék el a 2010-es Aranykönyv díjat.

Április 4-én ötvenre szűkült a könyvek listája, majd ez április 25-ig tízre fogyatkozik, hogy aztán ezek közül kerüljön ki az elmúlt esztendő legjobb kötete.

A Libri a közösségimédia-felületek közül a Facebookot választotta a kampány helyszínéül, méghozzá úgy, hogy külön Aranykönyv oldalt hozott létre a szavazásra.

A marketingkampány során bannereket, e-DM-et, weboldalskinezést, YouTube-videókat használnak és vírusmarketing-eszközöket alkalmaznak. A hagyományos média eszközeit is bevetik: köztéri épületfóliázással, a nyomtatott sajtóban megjelenő hirdetésekkel, valamint a Libri márkamagazin felületeivel segítik a kampányt.

Az Aranykönyv kampány arca az idén Hajós András, Till Attila, Rácz Zsuzsa, Cseh László és Weisz Fanni.

  • Megosztom