- Hirdetés -

250 milliós befektetést kapott a magyar fintech startup

|

- Hirdetés -

Digitális faktoring megoldással forradalmasítja a számlafinanszírozási piacot a Péntech Solutions nevű fintech startup, amely 250 milliós befektetést kapott az MFB csoporthoz tartozó Hiventures-től.

A KKV-k számára nehéz finanszírozást szerezni nemcsak a szigorú követelmények, de a sokszor átláthatatlan ügyintézés és rengeteg papírmunka miatt is. A Péntech Solutions ezt a folyamatot egyszerűsíti le és teszi hozzáférhetőbbé a vállalkozások számára, hogy azok hosszú lejáratú számláikat egyszerűen és teljesen digitálisan faktorálhassák.

A cég által fejlesztett webalkalmazáson keresztül a KKV-k egy rövid regisztráció után pár perc alatt igényelhetnek finanszírozást. A faktoring igénylést a Péntech kockázatelemző algoritmusa másodpercek alatt értékeli és személyre szabott ajánlatot készít az igénylést benyújtó cégnek. A digitalizáció eredményeképp a cég ügyfelei számára akár a 24 órán belüli folyósítás is elérhető.

A céget 2019-ben létesítette a nemzetközi színtéren is tapasztalt alapítói csapat, Berényi Benjamin (CEO), Csák János (CFO) és dr. Réti Bálint (COO). A cég az MKB Fintechlab inkubációs programja után 2019 őszén lépett piacra béta üzemmódban, 2020-tól pedig a digitális faktoring platform teljes funkcionalitása elérhető a mára már közel 300 regisztrált felhasználói bázis számára.

A Péntechet 2019-ben az év legígéretesebb fintech startupjának választották a FinTechShow-n, majd ugyanebben az évben megnyerte a Startup Europe Awards Hungary fintech kategóriáját. Az MFB csoporthoz tartozó Hiventures már a Fintechshow díj elnyerése után felfigyelt a Péntech megoldására, 2020 augusztusában pedig egy 250 milliós tőkebefektetésről sikerült megállapodniuk a feleknek.

„A globális fintech piac az egyik legizgalmasabb a startupok és a befektetők körében, viszont hazai viszonylatban jelenleg gyerekcipőben jár, ám dinamikusan fejlődik. Ennek a fejlődésnek szeretnénk mi is aktív részesei lenni, ezért keressük folyamatosan azokat az innovatív vállalkozásokat, amelyek alapjaiban változtathatják meg a gondolkodást és a cselekvést ebben az iparágban. A PénTech csapatában azért is hiszünk, mert nem kevesebbet hivatott megvalósítani, mint a faktorpiaci folyamatokat átalakítani: innoválni és likviditást teremteni gombnyomásra, mindezt a konvencionális úttal szakítva” – mondta Katona Bence, a Hiventures vezérigazgatója

„A tőkebefektetéssel elsődleges célunk, hogy kiterjesszük magyarországi jelenlétünket és minél több hazai vállalkozás számára tegyük könnyen elérhetővé a faktoringot mint finanszírozási lehetőséget. Ezzel tudjuk őket támogatni a kiszámítható, biztonságos működésben és növekedésben még válságidőszakban is”- tette hozzá Berényi Benjamin, a Péntech ügyvezetője.

A vállalkozásnak ezen felül célja, hogy a következő években szélesítse termékportfolióját és megkezdje terjeszkedését elsősorban a közép-európai régióban. Jelenleg hitelezés és követeléskezelés is elérhető az oldalon béta üzemmódban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...