24 órás hamburger reklám

Nem mindennapi reklámfogással állt elő a Burger King az Egyesült Államokban: kibérelte a DirecTV nevű műholdas szolgáltató egyik csatornáját, amin 24 órában nem mutatott semmi mást, csak egy Whoppert.

A cég zászlóshajójának számító hamburger körül nem csináltak felhajtást, nem azt mutatták be, hogyan készül vagy nem a termék spotját adták le, hanem egyszerűen egy kész darab fotóját sugározták – írja a comment:com.

A Whopper Lust nevű csatorna nézői jól jártak, ha öt percen át képesek voltak úgy meredni a képernyőre, hogy onnan nem kapcsoltak el: a távkapcsolón ugyanis ennyi idő elteltével meg kellett nyomni egy gombot, és a Burger King egy ingyenes Whopperre jogosító utalványt postáz ki nekik pár héten belül. Ha valaki 10 percen át képes volt a mutatványra, akkor már két hamburgert kaphat, a 15. perc után pedig már hármat.

A kampány egy héten át tartott, és potenciálisan a DirecTV 19,4 millió előfizetőjét érte el, akik péntekig 570 800 percen át nézték a terméket, a Burger King pedig ezt 70 300 Whopperrel jutalmazza.

  • Megosztom