2013 nagy mondatai

Christopher Mattheisen, Dirk Gerkens, Simon Zsolt, Liptai Claudia, Uj Péter, Frei Tamás: néhány kiragadott példa abból a többszáz emberből, akik az elmúlt évben nyilatkoztak a Marketing&Media magazinnak. Összeállításunkban összegyűjtöttük a legérdekesebb mondatokat.

Liptai Claudia, a Marketing&Media Top 25 celeb listájának nyertese, a TV2 műsorvezetője arról, hogy miért lehet vele kétszer annyi lapot eladni, mint mással: „Ez üzlet, én egy termék vagyok, ami azért van mindig ott a polcon vagy a címlapon, mert nagyon jól eladható.”

 

Geszti Péter Az 50 legbefolyásosabb ember a magyar médiában című kiadványunkban a Kolosi Péterről írt portréjában: „Jó katona, mert fegyelmezett, és mindenek felett hűséges a márkához, amelyet részben ő épített fel.”

 

Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója kedvenc nyári szokásairól: „Kedvenc nyári italom a Pimm’s koktél, teraszom a Náncsi néni vendéglője, a bázisugrást szívesen kipróbálnám, a krikettet nem.”

 

Dirk Gerkens, az RTL Klub vezérigazgatója a kábeltévék indulásával kapcsolatban és arról, hogy hamarosan díjat kérnek a szolgáltatóktól: „Jobb, ha az ember saját magát kannibalizálja, mint ha mások falják fel. Azt hiszem, itt az idő, hogy sikeres tartalmainkból most már bevételt is generáljunk.”

 

Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója a kábeltévédömpingről: „Én azt vallom, hogy Magyarországon nincs feltétlenül száz magyar nyelvű csatornára szükség, amelyek közül soknak a nézettsége lényegében nulla.”

 

Uj Péter a 444-ről: „Tárgyalunk befektetőkkel, és nem úgy, mint a Sólyom Airways. Jól állunk.”

 

Frei Tamás arról, hogy visszatér-e a médiába: „Úgy tudnék tévézni, hogy ülnék a stúdióban, mint Friderikusz Sándor. Ez talán beleférne a költségvetésbe. De ez nem én vagyok. Én inkább Miamiban ülök és kávézót csinálok.”

 

2013 további érdekes idézeteit a Marketing&Media magazin legújabb lapszámában olvasható el.

  • Megosztom