120 milliárdos karácsony jöhet az e-kereskedőknél

Óriási fejlődés tapasztalható a hazai e-kereskedelmi forgalomban, a BrandMania stábja pedig utánajárt, hogy mire számíthatnak a webáruházak karácsony előtt. Érdemes lesz megkapaszkodni, mert elképesztő összegek jönnek.

A november elejétől december közepéig tartó időszakban akár 120 milliárd forint is lehet a hazai online kiskereskedelmi forgalom Kis Gergely, az eNET partnere szerint. A szakember a BrandManiának beszélt arról is, hogy idén a teljes bevétel már 500 milliárd forint körül alakulhat, öt éven belül pedig elérheti az ezermilliárd forintot.

A meghatározó e-kereskedelmi cégek mindegyikénél jelentős bővülésre számítanak. A BrandMania legújabb adásában megszólalt Őri Gergely, a JátékNet Webáruház ügyvezetője, aki többek között arról beszélt, hogy milyen játékok lesznek az idei karácsony slágerei. Várkonyi Balázs, az Extreme Digital vezetője a logisztikai nehézségekről is szólt, amelyek szerinte idén már kevésbé lesznek zavaróak, mint tavaly. A kiszállítási problémákra kitért Madar Norbert, a GKI Digital üzletágvezetője is.

Megszólalt a műsorban Szigetvári József, a Szállás.hu ügyvezetője. A cég különleges helyzetben van, hiszen náluk a karácsonyi forgalom még az ünnepek alatt is tart, sokan akkor választanak utazást ajándékként. Németh Norbert, a Tchibo Budapest e-kereskedelmi vezetője pedig arról beszélt, hogy milyen lehetőségeket kínál a mobil az e-kereskedelemben.

A BrandMania legújabb adása részletesen foglalkozik a reklámszakmában kirobbant lista-háborúval is. A műsorban a szektor számos képviselője szólal meg, így a nézők átfogó képet alkothatnak arról, hogy hol tart most az ügy, milyen érdekek feszülnek egymásnak és milyen hatással lehet ez a dolog a szakmára.

Több szakember beszél arról is, hogy mi az ügynökségi rangsorok és versenyek jelentősége, hogyan befolyásolja ez a tenderek eredményeit, mennyire nézik ezeket a megrendelők. A BrandMania összeállításában megszólal többek között Fabricius Gábor, a Brandfestival Agency Toplist munkacsoportjának tagja, Aczél László, a MAKSZ elnöke, Fazekas Ildikó, az ÖRT főtitkára. dr. Pócsik Ilona, a Reklám Világszövetség Magyar Tagozatának elnöke, Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke.

A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vagy vasárnap délelőtt az RTL II-n, illetve ide kattintva.

  • Megosztom