Zenés hirdetések a 444-en

A Telenor Deezer szolgáltatását a szerkesztőségi tartalomba integrálva népszerűsítik a 444.hu-n.

A mobilcég Deezer szolgáltatását népszerűsítő nativ hirdetési megoldások egy héten át futnak a hírportálon. Ennek keretében egyes, kiemelt cikkekbe a szerzők olyan zenéket tudnak applikálni, amelyek szerintük legjobban illenek az adott tartalomhoz. (Az eddigi „deezerezett” cikkekre itt találhatók példák.)

A zenei megoldást összekapcsolták a pénteki buliajánlóval. Uj Péter főszerkesztő pedig vicces kívánságműsort is hirdetett, szintén a Deezerre alapozva. Az olvasók küldhetnek állapotukhoz, közérzetükhöz illeszkedő zenei kérést, a szerkesztőség pedig a legfrappánsabb kérésekre reagál: ha magának kér, akkor választanak neki, ha másnak akar küldeni a 444-en keresztül, akkor beszerkesztik.

Szabó Ákostól, a 444.hu reklámfelületeit értékesítő Adaptive Media értékesítési és üzletfejlesztési vezetőjétől megtudtuk, hogy a deezeres megoldás ötlete a Telenor kreatív ügynökségétől, a Carnationtől származik. Az Adaptive-ot a mobilcég médiaügynöksége, a PHD kereste meg, majd a szerkesztőség, a sales house, az ügynökség és a mobilcég közösen alakította ki a végleges koncepciót.

  • Megosztom