Világhódításra készül az új magyar termék

A hazai fejlesztők által megalkotott flAVATAR – Világító Virágok elnyerték a rangos Magyar Termék Nagydíjat. A flAVATAR-t forgalmazó viaFlora Csoport idén 150 ezer világító virág eladását tervezi, és azt remélik, hogy 2020-ra átlépik az évi egymillió darab értékesítését. Céljuk, hogy az elkövetkező esztendőkben a világ számos pontján, Amerikától a Közel-Keletig mindenhol sikerrel bevezessék ezt a szabadalommal védett hazai innovációt.

 

 

A viaFlora Csoport szakmai vezetője, Kun Richárd által kifejlesztett sötétben világító virágok rövid idő alatt, óriási karriert futottak be. Az indulás 2014. februárjára nyúlik vissza, amikor először merült fel ötletként a flAVATAR koncepciója. Ezt több mint féléves megfeszített munka, folyamatos kísérletezgetés követett, ami végül eredményre is vezetett. Két évvel ezelőtt, 2014. szeptemberében a készítők kézbe vették az első, száz százalékban növényi eredetű, génmanipulációtól mentes, a környezetre, az emberekre és minden más élőlényre veszélytelen anyaggal kezelt világító virágot.

 

„Olyan különlegességet kerestünk, ami gyönyörű, mint egy virág, de mégis annyira egyedülálló, hogy kitűnik a többi virágcsokor és cserepes virág közül. Bár első ránézésre a flAVATAR is egy virág, de este, amikor a többi virág beleolvad a sötétbe, ez az egyetlen, ami ragyog az éjszakában!” – emelte ki Kun Richárd a flAVATAR – Világító Virágok egyedi jellemzőjét.

 

A virágpiacon pozitívan fogadták a terméket és a kezdetektől fogva érdeklődést tanúsítottak iránta. 2015. februárjában idehaza, rá egy évre külföldön is elkezdték forgalmazni a flAVATAR – Világító Virágok első példányait, amelyek zöld fényben pompáztak a sötétben. Azóta már számos más színben, így indigó kék, piros, kék és fehér változatban is előállították őket a viaFlora Csoport szakemberei, akik abban bíznak, hogy 2020-ban már évi egymillió világító virágot adhatnak el. Ennek teljesüléséhez nagyarányú piacbővítés mellett döntöttek. Egyrészt a magyarországi partnerüzletek számát szeretnék rövid időn belül 150-re növelni, másrészt törekednek arra, hogy a termék a határainkon túl is eljusson a vásárlókhoz. A közelmúltban megállapodást kötöttek a hollandiai és az olaszországi forgalmazásról, és előrehaladt tárgyalások zajlanak az orosz, az angol, a koreai, illetve a dubai-i megjelenésről, továbbá tervezik az amerikai bemutatkozást is.

 

A folyamatos terjeszkedés mellett a társaság szakemberei dolgoznak a flAVATAR – Világító Virágok következő generációjának a megalkotásán is. Ennek az innovatív munkának köszönhetően a jövőben újabb növényekkel, új színváltozatokkal, illetve új koncepción alapuló termékkínálattal is előállnak itthon, és külföldön egyaránt.

  • Megosztom