Válogatás a Marketing&Media és a BrandMánia idei interjúiból

Idén is a médiapiac számos meghatározó személyisége, ismert sztárok, a legnagyobb márkák képviselői adtak interjúkat a Marketing&Media magazinnak és a BrandMániának. Összeállításunkból többek között kiderül, hogy mit mondott közel egy éve Simon Zsolt a TV2 megvásárlásáról, hogyan látja Andy Vajna a kapcsolatát a bulvármédiával és mit mondott Andreas Rudas, az RTL Group alelnöke a reklámadó kapcsán tervezett jogi lépésekről.

 

Liptai Claudia a 2013-as sajtós megjelenéseiről

„Elmondható, hogy különösebb botrány és lódítás nélkül megúsztam, és egy hetilap kivételével minden sajtótermékkel folyamatosan kapcsolatban állok.‟

 

Andy Vajna a bulvármédiával való kapcsolatáról

„Nem tudom, miért ennyire érdekes a magánéletem a bulvármédiának, és nem is örülök neki. Tisztában vagyok vele, hogy néha jó, ha inkább mondok egy-egy szót, de csak azért, hogy ne az újságírók fantáziájára bízzam

a válaszokat.‟

 

Simon Zsolt, a TV2 társtulajdonos-vezérigazgatója a társaság megvásárlásával kapcsolatban

„Nézzék meg majd egy múlva, hogy hol tart a nézettség, hol tart a márkaépítésünk, milyenek az eredményeink és hogy milyen a kiegyensúlyozottságunk. Ezek a legfontosabb fokmérők. Bármit mondunk mi most, az magyarázkodás. Bármit mond bárki más, az pusztán feltételezés. Egy év múlva egyértelmű lesz, hogy kinek volt igaza.‟

 

Bokor Klára, a Kiskegyed főszerkesztője a bulvármédia sztárjairól

„Minden idők legnagyobbja Jimmy volt, ez nem vitás, és nemcsak amikor elhunyt, hanem még életében is. Az utóbbi években Liptai Claudia az, akivel meg lehet növelni az eladásokat.‟

 

Murányi Marcell, akkor még a Blikk főszerkesztője a címlapokról

„Magyarországon nagyjából huszonöt olyan ismert ember van, akivel elméletileg el lehet adni a lapot, de velük sem történik mindennap olyasmi, ami kiveri a biztosítékot.‟

 

Andreas Rudas, az RTL Group alelnöke a reklámadó kapcsán tervezett jogi lépésekről

„Egész biztos vagyok benne, hogy ha most még nem is tudjuk, hogy mikor, de a végén mi fogunk nyerni.‟

 

Szabó György, a Sanoma Media vezérigazgatója a távozásával kapcsolatban

„Persze, hogy fáj a szívem. Azt szoktam mondani, hogy Magyarország legjobb állása volt a Sanoma vezérigazgatójának lenni.‟

 

Dr. Király Mária, a Ringier Axel Springer COO-ja az új nagy kiadóvállalatról

„Eddig is a legnyereségesebb kiadóvállalat voltunk, nem látom, miért ne maradhatnánk azok.‟

 

Árvai Péter, a Prezi egyik alapítója Barack Obama amerikai elnökkel való találkozásáról

„Az volt a legszimpatikusabb, hogy valóban ismerte a Prezit, teljesen képben volt velünk kapcsolatban.‟

 

Dynamo a BrandManiának arról, hogy valójában mennyien tudják körülötte a titkokat

„Senki más nem tudja a titkot. Csak én. Ha elkezdeném magyarázni, nehezen értenék meg az emberek. Már több mint 20 éve csinálom, nekem ennyi időmbe tellett, hogy megértsek dolgokat, és erre a szintre jussak. Valakinek elmagyarázni ilyen rövid idő alatt lehetetlen lenne.‟

 

Vidus Gabriella, az R-Time ügyvezető igazgatója a tévétársaság új árazási modelljéről

„A régi rendszer jól működött, de már nem elég jól, egy kicsit leporoltuk és újragondoltuk, ami így jobban tükrözi az elmúlt 11 év változásait.‟

 

Ha még több idézetre kíváncsi az elmúlt év interjúiból, lapozza fel a Marketing&Media magazin legújabb számát.

  • Megosztom