- Hirdetés -

Útjára indult a TritonLife

|

- Hirdetés -

A MedAlliance Holding a magyar magánegészségügyi szektor egyik jelentős szereplőjévé vált, és most TritonLife márkanév alatt építi tovább egészségügyi szolgáltató csoportját. A vállalat legfőbb célja a magánegészségügyi ellátás színvonalának javítása, és tiszta, átlátható viszonyok teremtése a szektorban. Olyan már ismert és szakmailag elismert intézmények tartoznak a TritonLife csoporthoz, mint a Róbert Magánkórház, a Róbert Genium Egészségközpont, a Róbert Genium Esztétikai Központ, a Róbert Gyermekorvosi Központ, a DoKid, valamint az újonnan induló, első önálló budai járóbeteg centrumuk, a Róbert Egészségközpont – Hegyalja. (x)

A TritonLife márka alapítói és a mögötte álló Holding tulajdonosai, az igazgatóság tagjai mind olyan magyar magánszemélyek, akik karrierjük során már külön-külön bizonyították rátermettségüket, 10-30 éves szakmai tapasztalattal és kiemelkedő referenciákkal rendelkeznek.

„Egy erős TritonLife márkát szeretnénk felépíteni a következő években itthon és talán a régióban is. Bízunk szakembereinkben és bízunk magunkban. Ha jól szolgáljuk ügyfeleinket biztosak vagyunk abban, hogy elérjük célunkat” – nyilatkozta Haraszti Péter, a Holding igazgatósági tagja, alapítója.

„Mint az orvosszakmai hálózatunk épüléséért is felelős szakembert, nagyon nagy örömmel tölt el, hogy ilyen rövid idő alatt eljutottunk egy ilyen fontos mérföldkőhöz. Több országban, többször vezettem már végig csapataimat ezen a folyamaton és hiszem, hogy a magyar emberek is megérdemlik azt a választási lehetőséget, amit a lengyelek, csehek, szlovákok, szerbek, vagy románok már élveznek. Szurkolunk a TritonLife-nak!” – tette hozzá Dr. Fábián Lajos, a cég elnöke, aki szintén a Holding alapító tulajdonosa.

A TritonLife csoport alapelvének tekinti, hogy magas szakmai színvonalú, kiváló minőségű és etikus ellátást biztosítsanak intézményeikben. Innovatív hozzáállásuknak köszönhetően a legújabb és leghatékonyabb nemzetközi orvosi szakmai protokollokon nyugvó gyógyító-, megelőző szolgáltatás nyújtásával járulnak hozzá a magyar emberek egészségügyi állapotának megőrzéséhez és javításához.

A MedAlliance vállalat TritonLife márkája alatt, egy olyan csoportot köszönthetünk a magyar magánegészségügyben, mely aktív részese szeretne lenni a szektor további fejlődésének és átalakulásának.

További információk és kapcsolati adatok a TritonLife új honlapján érhetőek el: www.tritonlife.hu

MedAlliance Holding Zrt.

Portfóliónk:

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -