Újított a VS.hu

Vége a próbaüzemnek a VS.hu-nál, a portál mától megújul, változik az arculat és a készítők ígérete szerint kezelhetőbb lesz a tartalomszerkezet is. A tavaly november 5-én indult híroldal főszerkesztője, Kerényi György a legnagyobb hírportálokkal versenyezne. A megújulással a hirdetőket is várják, a portál felületeit az Evomedia értékesíti.

 

A novemberi induláskor eredetileg két hónapos próbaidőt terveztek a VS.hu-nál, amiből végül négy lett. A mától átalakított portálon a korábbi verziónál jóval használhatóbb, logikus tagolású tartalmat kapnak a felhasználók – derül ki a portál közleményéből. A hírek és a magazin jellegű anyagok új egyensúlyba kerültek, a friss hírek és a hátterezett anyagok könnyen megkülönböztethetők. Az áttekinthetőség sokat javult, a nap vezető sztorijai több címlapi kiemelésben megmutatkozhatnak.

 

Gryllus Ábris elegáns képi világában több a kontraszt, világosabbak a fókuszok, mint a korábbi verzióban. Megjelenik a kommentelési lehetőség, a legjobb kommentek kiemelt helyen jelenhetnek meg. A fiatalok számára különösen érdekes videók és multimédiás tartalmak könnyen megtalálhatók, visszakereshetők. Kerényi György főszerkesztő szerint mostantól a cél az, hogy a VS.hu a legnagyobb hírportálokkal versenyezzen.

 

A portál megújulásával egyidőben a reklámpiac számára is elérhetővé válnak a VS.hu felületei. Az értékesítési képviseletet az Evomedia látja el március 1-jétől, akik a hagyományos display felületek mellett tartalmi együttműködéseket, szponzorációkat, egyedülálló látványos hirdetési megoldásokat kínálnak. Gazsó Gábor az Evomedia kereskedelmi vezetője elmondta, hogy nagy lehetőséget látnak a VS.hu hirdetési megoldásaiban a közéleti és hírportálok piacán. “A VS.hu izgalmas, újszerű, tartalmában és külsejében is friss a magyar piacon. Natív hirdetésekkel, branded content és videóhirdetési megoldásokkal teljesen új élményt és eredményt kívánunk nyújtani a hirdetőknek, ebben pedig a legjobb partnerre találtunk a VS.hu csapatában.”

  • Megosztom