Újított a BCS Hungary

Arculatot vált szeptember elsejétől a BCS Hungary Kft, a magyar piacon innovatív termékazonosítási megoldásaival több mint két évtizede jelenlévő cég. Az új arculati elemeket a Tigris csíkjai ihlették, ami nem meglepő a vonalkód-technológiával foglalkozó vállalat esetében. A módosítás azonban nemcsak az arculatra érvényes, a cégnek az új igényekhez is idomulnia kellett: az ipari, raktározási és logisztikai piacokon alapos változások mentek végbe, miközben új területeken is felfutott a termékek és megoldások iránti igény.

 

Az arculatváltás új korszakot is jelez, a változó piaci igényekhez élvonalbeli megoldásokra van szükség, mondta Melis Zoltán ügyvezető igazgató. A gyártás és raktározás terén egyre inkább teret hódítanak a mobil megoldások, mint például a hangvezérelt irányítás. Eközben pedig az azonosító rendszerek betörtek új piacokra is, mint például a kórházak, fesztiválok, vagy akár a hulladékgazdálkodás. Mindez egészen másfajta kihívást jelent a kínálati piac szereplőinek, a mi szektorunkban nem üres frázis az innováció fontossága – tette hozzá az ügyvezető. A termékazonosítás és termékkövetés terén ma már a mobilitás, a biztonság az új kulcsszavak. Az ügyfelek kevésbé vevők a hardverekre önmagukban, inkább komplett, integrált szolgáltatást szeretnének a pénzükért. Személyre szabott szoftvert, rendelkezésre állást, saját fejlesztést is igényelnek a legújabb eszközök mellé. Ezt az egységes szolgáltatást kevés cég tudja magas színvonalon nyújtani a piacon, annak pedig kifejezetten örülök, hogy a BCS Hungary egyike ezeknek a vállalatoknak. Az arculatváltás mögött meghúzódó gondolatiság tehát valójában az a folyamatos fejlődés, amely révén mindig a legújabb technikát és a hozzávaló integrált megoldásokat tudjuk szállítani – mondta a BCS Hungary vezetője.

 

A modern, komplett alkalmazás integrációs megoldások már régen többet jelentenek a vonalkód alapú azonosításnál, de a legtöbben azért még mindig a csíkokra asszociálnak. Így nem véletlen, hogy Tigrist formáz az új logónk, és a csíkok adják az egész arculat alapját – mondta Nagymányoki Cintia, a vállalat kommunikációs vezetője, aki hozzátette – az új arculati elemek egységesek a nemzetközi csoport minden vállalatánál. Az ügyfelek, a meglévő és leendő partnerek az új arculati elemekkel a kiadványokon, honlapon már most is találkozhatnak, a szeptember 17-i BCS nyílt napon pedig személyesen is megismerhetik, megtekinthetik azokat.

 

  • Megosztom