Újfajta webes hirdetési forma

Egy autóreklámmal debütál hazánkban a Portrait formátum. A nagyméretű hirdetést az Adaptive Media alkalmazta elsőként Magyarországon.

A Renault Mégane kampányában, az MSN Mai Nap nyitóoldalán debütált Magyarországon a 2012 februárjában szabványosított, úgynevezett Portrait hirdetési formátum. Az eredetileg az AOL által kifejlesztett megoldás a legnagyobb a hat standard méretű banner közül. A Portrait formátumot az Adaptive Media alkalmazta elsőként hazánkban.

A 300×1050 pixel méretű autóhirdetést az OMD médiaügynökség tervezte és vásárolta, a kreatívot a Publicis készítette, a kiszolgáló a MediaMind adserver volt. A Portrait sajátossága, hogy a nagy mérete miatt nem csak interaktív megoldások elhelyezésére biztosít lehetőséget, hanem egyes elemek  – például videólejátszó – akár ki is nyílhatnak nagyobb ablakba a felhasználó döntése szerint. Az AOL ajánlása alapján nem szerencsés a Portrait mellett párhuzamosan más hirdetési megoldást is az adott oldalon megjeleníteni, ezért célszerű az ilyen formátú reklámoknak kizárólagos megjelenést biztosítani.

  • Megosztom