Újabb hazai márka tűnt fel a diszkontokban

A Tikkadt Szöcske kóla is felbukkant az Aldi időszakos kínálatában. Kiderült, hogy már a Lidlhöz is sikerült bejutnia a magyar kólamárkának.

A Forbes írt egy cikket annak kapcsán, hogy a hazai fejlesztésű Tikkadt Szöcske termékeit látták feltűnni az Aldi üzleteiben. Ahogy azt Neumann-Bódi Edit tulajdonostól megtudták, az Aldiba valóban most szállítanak először, de ez egy néhány hétre szóló szerződés.

A Lidlbe viszont már többször is szállítottak hasonló konstrukcióban, fognak is, ezek a próbaidőszakot jelentik. A hasonló induló üdítőgyártók először általában a kisboltokkal tudnak szerződni, fontos ugrás a bekerülés az országos lefedettségű és nagy forgalmú hard diszkontokba – ezek nem kérnek annyit a kis cégektől, mint a legnagyobb kiskerláncok, sokkal támogatóbb szerződési feltételeik vannak.

A jelenlét a diszkontokban nagy mértékben javítja a termék, a brand ismertségét, növeli a presztízsét. A magyar kólagyártó a terveinek megfelelően bővíti eladásait, jelenleg az üveges verzióból nem tudnak annyit szállítani, mint amennyire igény volna.

  • Megosztom