Új webalapú rendszer a hazai próbavásárlói piacon

A hazai vállalkozások évente milliárdokat költenek arra, hogy megbizonyosodjanak arról, megfelelő módon szolgálják ki az ügyfeleiket. A próbavásárlást végző cégek megbízói főként a távközlési társaságok, a közművállalatok közül kerülnek ki, de többek között utazási irodák, elektronikai áruházak is előszeretettel nyúlnak ehhez az eszközhöz.

 

A próbavásárlások száma évente százezrekben mérhető Magyarországon, vagyis igen jelentős adatmennyiséget kell feldolgozniuk a szolgáltatást végző vállalkozásoknak. Egy új megoldásnak köszönhetően azonban akár már néhány órán belül kész teszteredményeket képesek bemutatni a megbízóknak. A ClientFirst Consulting által fejlesztett webalapú jelentési szolgáltatás (Jelentési és Üzleti Intelligencia Rendszer – IMSR) a korábbi kezdeményezések előnyös tulajdonságait és az egész folyamatot zárt rendszerré integrálja a próbavásárlók kiválasztásától az eredmények többdimenziós bemutatásáig. A rendszer zártsága nullára csökkentheti az eredmények feldolgozásából eredő hiba mértékét.

A cég által nyújtott szolgáltatás segítségével az egész folyamat felgyorsul és lehetővé válik az eredmények (a tesztlátogatásokon rögzített értékelések) akár perceken belüli feldolgozása, értékelése többszintű, akár térgrafikai, országokat átívelő megjelenítése. A projekt közben végrehajtott változásokat a rendszer azonnal megjeleníti az eredményekben.

„A rendszer további előnye, hogy a vevőkiszolgálással foglalkozó munkatársak is azonnal visszajelzést kapnak, hogy miben jók és mit kell fejleszteniük a vevőkiszolgálás során. A vállalkozások különböző szintű vezetői pillanatról-pillanatra követhetik az interneten vagy akár térképen is, a térinformatikai megoldás segítségével, hogy milyen színvonalon valósul meg cégük vevő-kiszolgálása az egyes kirendeltségeken” – tette hozzá Kricska István, a ClientFirst Consulting ügyvezető partnere. A megoldás képes más kutatások eredményeit is integrálni a próbavásárlások mellett.

 


  • Megosztom