Új partnere van az Adaptive-nak

A Mentatrend.hu ökoszemléletű női online magazin az Adaptive Mediát választotta hirdetésértékesítési partneréül. Az életmód-tematikát követő site, ami televíziós formában is megjelenik a FEM3 csatornán, júniustól működik együtt az egyik legnagyobb független online hirdetési hálózattal.

A Mentatrend.hu tavaly decemberben indult női zöld digitális magazin. „A fenntarthatóságot, környezettudatosságot, ökoszeméletet, zöld gondolkodást szórakoztató, könnyed formában fogalmazzuk meg, miközben tartjuk a női magazinokra jellemző online stílusjegyeket” – jellemezte a kiadványt Nyul Zsuzsa alapító.

A mentatrend.hu rovatai bemutatják a naturális szépségápolást, a természetes gyógymódokat és mozgásformákat, illetve az átgondolt vásárlás és étkezés szabályait. Ötleteket nyújtanak az otthoni lakberendezéshez, kismamák és kisgyerekes anyukák számára tanácsot adnak a természetes babaápoláshoz és a környezettudatos neveléshez.

„Segítséget nyújtunk és érdeklődést keltünk minden olyan hölgyben, aki szeretne áttérni egy zöldebb életmódra. Megmutatjuk, hogyan kezdjen bele, illetve tanácsokkal látjuk el a már haladó ökoszemléletű olvasóinkat.”

A Mentatrend.hu idén áprilisban televíziós magazin formában is megjelent a TV2-csoport FEM3 csatornáján. A heti rendszerességgel jelentkező 30 perces műsorban feldolgozzák a site-on is fellelhető tartalmakat, illetve teret adnak a zöld kezdeményezések sokszínűségének akár üzleti, akár civil szféráról legyen szó.

„Nagy lelkesedéssel állunk a közös munka elé” – mondta Bennó Kata, az Adaptive Media partnerkapcsolati vezetője. „A Mentatrend.hu szimpatikus, hálás témákat dolgoz fel, amikkel könnyű azonosulni olvasóként és hirdetőként egyaránt. A jelenben is nagyon értékes, egyben kifejezetten jövőbemutató tartalommal bővült a kiadványportfóliónk.”

  • Megosztom