Új magazin a hazai lappiacon

Saját gyártású egészség- és életmódmagazinjával debütál a Figyelő Média és Kutató a tömegtermékek piacán. A ma megjelenő 80 oldalas Ritmus Magazinnal a médiavállalat egy olyan szegmensben kíván piacvezetővé válni, amely a 21. század húzóágazata szerte a világban.

 

A magazin nem licensztermék, kizárólag originális, itthon gyártott tartalmak olvashatóak benne. A szerzői gárda Magyarország kiemelkedő szaktekintélyeit, mint például Prof. Dr. Merkely Béla, a SOTE kardiológusát, Béres Alexandra, személyi edzőt vagy Dr. Kovács Judit, a Heim Pál Gyermekkórház dietetikusát sorakoztatja fel. A lap főszerkesztője, Árvay N. Tivadar a médiában két évtizedes újságírói és főszerkesztői tapasztalattal rendelkezik, több kiadónál, mint az Axel Springer vagy a MediaCity bizonyította tehetségét.

 

A Ritmus első lapszáma 125 ezer példányban kerül ki a nyomdából, ami az újságot már induláskor a nagy női magazinokkal azonos polcra helyezi. A vegyes terjesztés a magyar médiában új modellt honosít meg: a magazinból a Patikapénztár és az Új Pillér aktív tagjai részére 110 ezer példányt vásárol meg. A maradék 15 ezer példány a Lapker Relay és Inmedio árushelyein, az országos kereskedelmi láncokban és a postahivatalokban kerül országos árus terjesztésbe.

 

Magyarországon nem megszokott, hogy az egészség- és életmódmagazinok a környezettudatosságot szem előtt tartva papírminőségükben is ehhez alkalmazkodnak. A Ritmus egészség- és életmódmagazin elsőként ebben a szegmensben újrahasznosított papírra készül.

 

A Ritmus Magazin májusi lapszámának bevezető ára 195 forint és előfizethető a kiadó weboldalán.

  • Megosztom